افسران صهیونیست: شکست حماس در غزه را نزدیک نمی‌بینیم

افسران ذخیره رژیم صهیونیستی با استناد به اظهارات مقام‌های این رژیم می‌گویند شکست جنبش حماس در نوار غزه نزدیک نیست.

به گزارش خبرآنی، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از افسران ذخیره در ارتش این رژیم گزارش داد که آنها طبق گفته مسؤولان صهیونیست شکست نزدیکی را برای حماس در نوار غزه پیش‌بینی نمی‌کنند.

«تومر باراک»، افسر ذخیره ارتش صهیونیستی خواستار تغییر شیوه درگیری با جنبش حماس در داخل نوار غزه شد و افزود: بدون تغییر این اسلوب ارتش اسرائیل نخواهد توانست حماس را شکست دهد.

 پیش از این «اسحاق بریک»، ژنرال سابق رژیم صهیونیستی عنوان داشت: «ارتش اسرائیل می‌داند که شکست جنبش حماس در نوار غزه محال است.»

وی تصریح کرد رژیم اشغالگر در جنگ مستمر خود علیه نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته زیان‌های بسیاری متحمل شده  و آنچه در حال رخ دادن است «لکه ننگ بزرگی» به شمار می‌رود اما نتانیاهو عوام‌فریبی می‌کند.

خبرگزاری فلسطینی «سما» نوشت این ژنرال سابق که پیش از این به عنوان رئیس کمیته شکایات در ارتش رژیم صهیونیستی فعالیت داشته است ادامه داد، ارتش رژیم صهیونیستی می‌تواند که شکست جنبش حماس دور از انتظار است و در حالی که سربازان کشته می‌شوند «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش خواهان بقا در پست خود تا پایان دوره ماموریتش است و او دروغ می‌گوید.

رهبران چهار تیپ‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه روز چهارشنبه نیز گفتند ادعاها درباره عدم کسب دستاوردهای چشمگیر در نوار غزه به تلاش‌های جنگی آسیب می‌رساند، اما خستگی و فرسودگی سربازان نمایان شده است.

رهبران این چهار تیپ اخیرا با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و تاکید کردند که وضعیت خستگی سربازان و به ستوه آمدن آنها بعد از ۹ ماه جنگ آشکار شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ مستمر علیه نوار غزه در کنار عملیات گسترده خود در کرانه باختری و درگیری‌ها با حزب‌الله در جبهه شمالی با کمبود نظامیان مواجه است.

پیشتر رسانه‌های آمریکایی به نقل از برخی مسؤولان نوشتند که ژنرال‌های ارشد رژیم صهیونیستی خواهان آغاز آتش‌بس در غزه هستند حتی اگر منجر به بقای حماس شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.