فرماندهان ارتش صهیونیستی: نیروهای ما به‌ شدت خسته‌اند

فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی که در حال انجام عملیات در نوار غزه هستند، تاکید می‌کنند سربازان به دلیل ۹ ماه جنگ مستمر به شدت خسته شده‌اند.

به گزارش خبرآنی، تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش کرد، فرماندهان چهار گردان وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه در گفتگو با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفتند بی‌حوصلگی و انتقادات در میان نظامیان فعال در غزه به دلیل نابرابری در خدمت نظامی با حریدی‌ها و ناکافی بودن حقوق‌ها افزایش یافته است. آنها هشدار دادند این امر بر عملکرد نیروها در میدان نبرد «تاثیر منفی» دارد.

این فرماندهان به نتانیاهو توضیح دادند که «تخریب تونل‌ها و زیرساخت‌های» حماس «مدت زیادی طول خواهد کشید» و سربازان به دلیل ۹ ماه جنگ مستمر به شدت ناتوان شده‌اند.

در همین زمینه، «کوبی ماروم» کارشناس امور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی آماری را که در مورد نیازهای انسانی «ارتش» منتشر می‌شود، نگران‌کننده توصیف کرد که ممکن است یک دهه چالش‌های امنیتی برای کل صهیونیست‌ها ایجاد کند.

پیش از این، رسانه‌های صهیونیستی به نقل از یک افسر ارشد رژیم صهیونیستی گزارش کردند ارتش برای ادامه جنگ غزه آمادگی ندارد.

در بحبوحه تشدید اتهامات و انتقادات بی‌سابقه از سوی مقامات و مخالفان سابق رژیم صهیونیستی علیه نتانیاهو به دلیل خساراتی که سیاست‌های او به بار آورده است، شخصیت‌های صهیونیستی از کنگره آمریکا خواستند از سخنرانی او در ماه آینده در آنجا جلوگیری کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.