صرفه جویی ۹ میلیون لیتر گازوئیل در سال با حمل و نقل هوشمند

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از دبیرخانه برنامه ملی آبادیران، محمد صدوقی مدیر عامل شرکت تارا ترابرنت ابتدا در خصوص محصولات این شرکت و کاربرد آن‌ها بیان کرد: ما یک نرم‌افزار جامع برای حمل و نقل بار بین شهری و خدمات تأمین ناوگان ارائه می‌دهیم که به نفع شرکت‌های حمل‌ونقل، صاحبان کالا و رانندگان است. رانندگان می‌توانند از طریق اپلیکیشن ما به راحتی بارهای مناسب خود را پیدا کنند.صاحبان کالا می‌توانند از طریق نرم‌افزار ما بار خود را اعلام کنند و به سرعت با رانندگان واجد شرایط ارتباط برقرار کنند.

وی ادامه داد: ما بر ارائه خدمات باکیفیت به رانندگان و صاحبان کالا متعهد هستیم. سیستم ما به گونه‌ای طراحی شده است که در تمام ساعات شبانه روز پایدار و قابل دسترس باشد. ما با بیش از ۵۰۰,۰۰۰ راننده (خاور، نیسان، تریلی و ...) و ۶۰,۰۰۰ اعلان بار روزانه، بزرگترین شبکه حمل و نقل بار بین شهری در کشور را دارا هستیم.

مدیر عامل شرکت تارا ترابرنت بیان کرد: رانندگان برای استفاده از خدمات ما نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارند. ما از رقابت سالم در این بازار استقبال می‌کنیم و معتقدیم که این امر به نفع مصرف‌کنندگان نهایی خواهد بود. برهمین اساس ما از معاونت علمی تقاضا داریم که با جلوگیری از ایجاد انحصار در این بازار، شرایط را برای رقابت سالم فراهم کنند. ما مطمئن هستیم که با وجود رقابت، می‌توانیم خدمات خود را به نحو احسن به رانندگان، صاحبان کالا و در نهایت به اقتصاد کشور ارائه دهیم.

صدوقی در خصوص بزرگ‌ترین یا مهم‌ترین دستاورد این مجموعه بیان کرد: ما با ارائه یک سامانه حمل و نقل هوشمند، به رانندگان و صاحبان کالا کمک می‌کنیم تا در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنند و به نفع محیط زیست نیز عمل کنند. رانندگان می‌توانند به راحتی بارهای مناسب خود را پیدا کنند و بدون طی مسافت‌های غیرضروری، به طور مستقیم به سمت صاحب کالا بروند. این امر در سال گذشته منجر به صرفه‌جویی ۹ میلیون لیتری در مصرف گازوئیل کشور شده است.

وی افزود: با استفاده از این محصول دیگر نیازی به مراجعه به پایانه‌های بار و اتلاف وقت برای یافتن بار نیست. رانندگان می‌توانند بار برگشت خود را قبل از رسیدن به مقصد پیدا کنند. همچنین با استفاده از سامانه حمل و نقل هوشمند ما، می‌توانید به نفع خود، رانندگان، صاحبان کالا و محیط زیست عمل کنید.

صدوقی در خصوص رقم اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده توسط این مجموعه گفت: در مجموعه ما به صورت مستقیم ۶۰ نفر مشغول به کار هستند و غیرمستقیم نیز عدد بسیار بالایی است، حدود ۱۱,۰۰۰ متصدی در کل کشور از طریق سیستم ما راننده پیدا می‌کنند.

وی در خصوص کاربرد محصولات خود در حوزه مناطق کمتربرخوردار اظهار داشت: ما با ارائه یک سامانه جامع حمل و نقل، به معادن، صاحبان کالا و رانندگان در سراسر ایران کمک می‌کنیم تا به راحتی به یکدیگر متصل شوند و نیازهای حمل و نقل خود را به بهترین نحو برآورده کنند. ما با ایجاد شبکه‌ای گسترده از رانندگان در سراسر کشور، به صاحبان کالا در دورترین نقاط ایران نیز کمک می‌کنیم تا به راحتی ناوگان مورد نیاز خود را پیدا کنند.

مدیر عامل شرکت تارا ترابرنت ادامه داد: به عنوان مثال، برای معدنی در جاده خاکی نهبندان به زابل که دسترسی به رانندگان نداشت، به سرعت ناوگان مورد نیاز را تامین کردیم و رضایت کامل آنها را جلب نمودیم.رانندگان می‌توانند از طریق سامانه ما، بارهای برگشت مناسب را پیدا کنند و از سفرهای خالی و غیرضروری خودداری کنند.این امر به نفع رانندگان، صاحبان کالا و محیط زیست است. هر کسب و کاری که در هر نقطه از ایران با مشکل حمل و نقل روبرو باشد، می‌تواند از طریق سامانه ما به راحتی مشکل خود را حل کند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.