آذرباد: مورد مشکوکی در مس رفسنجان ندیدم

محسن آذرباد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره فصلی که در ذوب‌آهن و مس رفسنجان پشت سر گذاشت، گفت: قبل از شروع فصل گذشته چند پیشنهاد خوب داشتم، ولی در مس رفسنجان ماندم که البته نتایج خوبی در لیگ نگرفتیم. در نیم‌فصل هم تصمیم به جدایی گرفتم و بعد از شش سال مس را ترک کردم تا به ذوب‌آهن بروم و دوباره با محمد ربیعی کار کنم. ما در لیگ برتر پنجم شدیم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی را از خودمان به نمایش گذاشتیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که برای فصل بعد چه تصمیمی دارد، خاطر نشان کرد: قرارداد من با ذوب‌آهن تمام شده است و بازیکن آزاد هستم. طبیعتاً ذوب‌آهن یکی از گزینه‌های من خواهد بود و باید ببینم در روزهای آینده شرایط چگونه رقم خواهد خورد. من عجله‌ای برای تصمیم‌گیری ندارم و دوست دارم فصل آینده در تیمی باشم که بیشتر کیفیتم را نشان دهم، بدون شک سعی می‌کنم بهترین تصمیم را بگیرم.

 

کاپیتان پیشین تیم فوتبال مس رفسنجان راجع به پرونده فساد این باشگاه در سالی که همراه با نارنجی‌پوشان به لیگ برتر صعود کرد، اظهار داشت: دوست ندارم به آن زمان برگردم، ولی در آن فصلی که به لیگ برتر صعود کردیم مورد مشکوکی در مس ندیدم و اگر دیده بودم صادقانه در موردش صحبت می‌کردم. این پرونده توسط دستگاه قضایی در حال پیگیری است و اگر مسئله‌ای وجود داشته باشد قطعاً با متخلفان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.