برنامه اردویی شاگردان کاوه و رنگرز تا اعزام به پاریس

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، استارت رقابت‌های کشتی بازی‌های المپیک از 15 مرداد با رشته فرنگی در پاریس زده خواهد شد و تیم کشورمان با مهدی محسن‌نژاد در 60 کیلو، سعید اسماعیلی در67 کیلو، امین کاویانی‌نژاد در 77 کیلو، علیرضا مُهمدی در 87 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلو شاگردان حسن رنگرز را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.

اردوی جاری فرنگی‌کاران با سفر یک روزه به مشهد و زیارت امام رضا (ع) به پایان رسید تا دور جدید تمرینات المپیکی‌ها از نوزدهم تا بیست‌ونهم تیر ماه برگزار شود.

احتمالاً در فاصله آغاز اردوی آخر، این تیم در اطراف تهران دوره استراحت خود را سپری می‌کند و المپیکی‌ها دیگر به خانه نخواهند رفت.

اردوی جاری تیم آزاد نیز هجدهم تیر ماه به پایان می‌رسد و اردوی بعدی طی روزهای بیست‌ودوم تیر تا دوم مرداد به انجام خواهد رسید و آزادکاران بعد از چند روز استراحت، مجدداً به کمپ تیم‌های ملی بازخواهند گشت تا اردوی پیپرینگ خود را پشت سر بگذارند.

رحمان عموزاد در 65 کیلو، یونس امامی در 74 کیلو، حسن یزدانی در 86کیلو، امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلو تیم اعزامی به المپیک را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.