رونمایی از کتاب نحوه بهره‌برداری از کاتالیست احیای مستقیم آهن

همزمان با برگزاری کارگاه آموزشی کاتالیست‌های هتروژن، از کتابچه بهره‌برداری از کالیست‌های احیای مستقیم آهن رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرآنی، از کتابچه گزارش بهره‌برداری سالانه در واحدهای DRI بارگذاری شده با کاتالیست‌های یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه نفت و گاز سرو در سال ۲۰۲۳ همزمان با برگزاری بیست و پنجمین کارگاه آموزشی کاتالیست‌های هتروژن با رویکرد فرآیند احیای مستقیم آهن رونمایی خواهد شد.

میلاد کماسی، سرپرست مهندسی فروش کاتالیست‌های فولادی این شرکت گفت: این مجموعه با توجه به رسالتی که دارد، ضمن برگزاری کارگاه‌های تخصصی و آموزشی صنعت کاتالیست هرسال با تالیف کتاب‌های تخصصی در صنعت کاتالیست تلاش دارد تا در راستای افزایش توان علمی و فنی متخصصین صنعت فولاد، پتروشیمی و پالایش نفت گام‌های بلندی بردارد.

وی افزود: از این رو همزمان با برگزاری بیست و پنجمین کارگاه آموزشی کاتالیست‌های هتروژن با رویکرد فرآیند احیای مستقیم آهن که با مشارکت این شرکت دانش‌بنیان و مرکز نوآوری و فناوری سروینو برگزار خواهد شد، شاهد رونمایی از کتابچه گزارش بهره‌برداری سالانه در واحدهای DRI  بارگذاری شده با کاتالیست‌های شرکت توسعه صنایع نفت و گاز سرو در سال ۲۰۲۳ خواهیم بود.

به نقل از روابط عمومی مرکز نوآوری و فناوری سروینو، کماسی با اشاره به اینکه این کتاب حاصل تلاش مستمر کارشناسان این شرکت دانش‌بنیان و تعاملات نزدیک با کارشناسان و متخصصین صنعت کاتالیست بوده است، افزود: در این کتابچه ضمن جمع‌آوری پارامترهای مرتبط بهره‌برداری با کیفیت کاتالیست و تاثیر آن بر تناژ و کیفیت آهن اسفنجی تولید شده در واحدهای مصرف کننده کاتالیست، از نقطه نظر اقتصادی نگاهی بر مصارف آب، برق و گاز در این مجتمع‌های صنعتی دارد. همچنین آمار کیفیت گندله و آب مصرفی در واحدهای فولادی مذکور گزارش شده است.

بیست و پنجمین دوره آموزشی صنعت کاتالیست در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۹ و ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های کوشک وزارت نفت با تدریس مهران رضایی، مدیر تحقیق و توسعه این شرکت دانش‌بنیان و عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران و عضو شورای سیاستگذاری مرکز نوآوری و فناوری سروینو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.