رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی: جنگ غزه طولانی خواهد بود

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که جنگ در نوار غزه برای مدت طولان ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرآنی، «هرتزی هالوی» رئس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیست در جریان سرکشی از نیروهای این رژیم در رفح گفت که جنگ در نوار غزه برای مدتی طولانی ادامه خواهد یافت.

طبق گزارش خبرگزاری سما، وی در تلاش برای منحرف کردن توجهات از تلفات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی در رفح مدعی شهادت ۹۰۰ رزمنده مقاومت در این منطقه شد.

هالوی ادامه داد: دلیل حضور ما در اینجا، تلاش برای از بین بردن زیربناهای حماس و تونل‌های زیر زمینی است و این زمانبر خواهد بود.

وی افزود: بنابراین این جنگ طولانی خواهد بود؛ چراکه ما نمی‌خواهیم بدون ویران کردن «زیربناهای حماس» از این منطقه خارج شویم.

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: هالوی از همه کسانی که در تحقیقات جنگ در نوار غزه شرکت کرده‌اند خواسته است تا یک «سند سری» را امضا کنند و در صورت نیاز در آزمایش دروغ سنجی شرکت کنند.

این شبکه به ماهیت سند سری مذکور اشاره‌ای نکرده است.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

با گذشت ۲۷۱ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، رزمندگان مقاومت همچنان ضربات سنگینی را به اشغالگران وارد می‌کنند و با تغییر روش‌های مبارزه خود، کمین‌های پیچیده و جنگ چریکی علاوه بر وارد کردن دشمن به یک جنگ فرسایشی، ارتش رژیم اشغالگر را سردرگم کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.