رشد ۳ برابری صدور ضمانت‌نامه صنایع در سال گذشته

مدیر برنامه‌ریزی، هوشمند سازی اطلاعات و امنیت فضای مجازی گفت: در سال ۱۴۰۲ در راستای تحقق برنامه‌ها و اهداف صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، رشد ۳ برابری صدور ضمانت‌نامه در صندوق رقم خورد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، نفیسه قربانی - مدیر برنامه‌ریزی، هوشمند سازی اطلاعات و امنیت فضای مجازی - با اشاره به عملکرد صندوق طی دوسال اخیر و مقایسه آن با سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۷۹۰ میلیارد ریال ضمانت نامه در صندوق صادر شده که در مقایسه با سال قبل رشد ۲۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: صدور ضمانت نامه از لحاظ تعداد در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال قبل از آن ۳۶۶ درصد رشد یافته است.

قربانی افزود: از جمله دلایل مهمی که موجب افزایش صدور ضمانت‌نامه در سال ۱۴۰۲ و همچنین ادامه رشد آن در سال ۱۴۰۳ شده؛ توجه ویژه به هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و پایش مستمر فعالیت است. این مهم با تلاش و همت همکاران و بهره‌گیری از تمامی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در صندوق صورت گرفته است.

او تاکید کرد: در ادامه این مسیر نیز در سال پیش رو مصمم به ایفای مطلوب‌تر سهم خود در رشد و حمایت از تولید هستیم.

قربانی در پایان خاطرنشان کرد: روند صعودی صدور ضمانت‌نامه صندوق در سال ۱۴۰۳ ادامه دارد به طوری که در سه ماهه نخست سال جاری، بیش از ۲ هزار میلیارد ریال ضمانت‌نامه صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰۹ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.