بیش از 40 درصد زائران ایرانی از سرزمین وحی بازگشتند

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، تا پایان شب گذشته 40349 زائر در قالب 295 کاروان در مکه و 9 هزار و 994 نفر درقالب 72 کاروان مدینه بعد در شهر پیامبر حضور داشتند.

زائران مدینه بعد پس از اقامت پنج روزه در شهر پیامبر(ص) و زیارت حرم نبوی و جنت‌البقیع از طریق فرودگاه مدینه به کشور باز می‌گردند.

بر اساس اطلاعیه ستاد عملیات مکه، تا بامداد امروز 30 هزار و 312 نفر از مکه رهسپار مدینه و 5 هزارو 341 نفر هم راهی جده شده‌اند.

در اطلاعیه ستاد عملیات مکه تعداد زائران باقیمانده تا پایان شب گذشته در سرزمین وحی 50 هزار و 343 نفر در قالب 367 کاروان اعلام شده است که نزدیک به 60 درصد زائران و عوامل حج امسال هستند.

در این اطلاعیه مجموع پرواز‌های خروجی تا بامداد امروز از دو فرودگاه مدینه و جده به مقصد‌ایستگاه‌های پروازی در کشورمان 153 پرواز اعلام و عنوان شده است که تاکنون زائران 256 کاروان به کشورمان منتقل شده‌اند.

تعداد زائران حج امسال از کشورمان 87 هزار و 650 نفر اعلام شده که در کنار سایر مسلمانان اعمال عبادی را انجام دادند. پرواز‌های بازگشت حجاج به ایران از طریق دو فرودگاه جده و مدینه از یکم تیرماه آغاز شده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.