محصول دانش بنیان" ابری شو" رونمایی شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، در نمایشگاه الکامپ 1403 محصول دانش‌بنیان "ابری شو" با همکاری شرکت مخابرات ایران رونمایی شد. این محصول که توسط شرکت دانش‌بنیان نواتل ارائه شده، نویدبخش تجربه جدیدی از ارتباط یکپارچه برای کسب‌وکارها است.

حمید فروزنده؛ مدیرعامل شرکت نواتل در حاشیه این رونمایی اظهار کرد: این شرکت که بیش از 26 سال سابقه فعالیت در حوزه ارتباطات دارد، 4 سال است که محصولات ابری خود را به بازار عرضه کرده است و "ابری شو" نیز یکی از جدیدترین دستاوردهای آن است.

وی افزود: "ابری شو" برای مخابرات استان‌ها جهت ارائه خدمات به مشتریانشان طراحی شده است و این مزیت را دارد که نیازی به تغییر شماره توسط مشتریان نیست.

فروزنده در ادامه گفت: این شرکت از سال 1396 موفق به دریافت عنوان دانش‌بنیان شده است و "ابری شو" علاوه بر مخابرات استان‌ها، به سایر شرکت‌ها نیز قابل ارائه است.

وی تصریح کرد: مزیت "ابری شو" برای شرکت‌ها شامل مواردی به‌شرح ذیل است:

کاهش هزینه‌ها: با استفاده از "ابری شو" شرکت‌ها نیازی به تهیه تجهیزات متعدد و پرهزینه ندارند.

استفاده از خدمات در سراسر تهران: با پرداخت حق اشتراک، شرکت‌ها می‌توانند در سراسر تهران از خدمات "ابری شو" استفاده کنند.

وی گفت: امکانات این سامانه شامل هدایت مشتریان به داخلی موردنظر، ایجاد صف تماس، ایجاد منشی گویا با صدای خود، گردآوری اطلاعات مشتری، ردیابی تعاملات، تصمیم‌گیری براساس پرونده مشتری، پیگیری تیکت‌ها، شخصی‌سازی تجربه، جست‌وجوی پیشرفته، تماس با یک کلیک، نمایش تاریخچه تمامی تعاملات با مشتری، نمایش پاپ‌آپ تماس‌های تلفنی است

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.