محمدی: سایپا برای قهرمانی آمده؛ لیگ تداخلی با تیم ملی ندارد

غلامرضا محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی در رابطه با اعلام آمادگی سایپا برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد اظهار داشت: اگر اشتباه نکنم این باشگاه در سال‌های قبل یک بار در لیگ برتر شرکت کرد. خیلی پیشتر از آن هم، در کشتی فعالیت داشت. این بار هم باتوجه به اتفاقاتی که در این باشگاه رخ داد و صحبت هایی که هم با محمد محمدی مدیرعامل باشگاه و هم اعضای هیئت مدیره داشتیم، تصمیم به حضور در لیگ برتر کشتی گرفته شد.

وی ادامه داد: دلیل تصمیم باشگاه سایپا هم، المپیکی بودن کشتی و همچنین افتخارآفرین بودن ورزش اول کشور بود. حضور باشگاه ریشه داری چون سایپا در لیگ برتر کشتی، می تواند به جذابیت مسابقات اضافه کند و هم به لحاظ اقتصادی در چرخه مالی لیگ به رشد و شکوفایی این رشته و جذب کشتی گیران جوان کمک کند. قطعا سایپا تنور لیگ را گرمتر خواهد کرد و امیدوارم عملکرد کادرفن به گونه ای باشد که باشگاهی چون سایپا تا سالهای سال در لیگ کشتی تیم داری کند.

سرمربی تیم سایپا همچنین درمورد هدف این تیم در لیگ برتر تصریح کرد: هدف‌مان قهرمانی است ولی کار آسان نیست. رقبایی در این مسیر داریم که دنبال قهرمانی هستند. سعی داریم از کشتی گیران طراز اول استفاده کنیم و برای مرحله نیمه نهایی هم درمورد جذب کشتی گیر خارجی تصمیم گیری خواهد شد. ابتدای کار حتما، حضورمان با کشتی گیران خوب داخلی محکم و قوی خواهد بود.

سرمربی تیم ملی جوانان در رابطه با اینکه آیا قبول مسئولیت فنی تیم سایپا، تداخلی با کارش در تیم ملی جوانان نخواهد داشت، گفت: تداخلی ندارد چون لیگ برتر بعد از المپیک و به احتمال فراوان در پایان مسابقات جوانان جهان برگزار می‌شود. بنابراین قطعا دو کار، هیچ تداخل و منافاتی با هم ندارند. مضاف بر اینکه فدراسیون کشتی هم ممانعتی با حضور سرمربی تیم ملی جوانان و مربیان تیم ملی در لیگ برتر نداشته است.

مدیر تیم‌های کشتی آزاد پایه همچنین به قهرمانی تیم ملی نوجوانان در مسابقات آسیایی اردن اشاره کرد و گفت: تبریک و خسته نباشید به بهنام احسانپور و کادرش و همچنین همه کشتی گیرانش می‌گویم که قهرمان آسیا شدند. اتفاق خوب کشتی ایران ارتباط و تعاملی است که اکنون بین سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان وجود دارد و این بی سابقه است و نفع آن را کشتی خواهد برد. من، حسن طهماسبی و بهنام احسانپور در راستای سیاست های فدراسیون کشتی، همه هدف مان این است که بچه های این رده سنی، زودتر به تیم ملی بزرگسالان رسیده و بستر برای شان مهیا شده و با خودباوری درجایی که باید، نتیجه اصلی را بگیرند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.