رژیم صهیونیستی از غیرنظامیان فلسطینی به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند

دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از غیرنظامیان فلسطینی به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند.

به گزارش خبرآنی، در بیانیه دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه در این باره آمده است: ما ده‌ها مورد را ثبت کردیم که ثابت می‌کند ارتش اسرائیل از غیرنظامیان فلسطینی به عنوان سپر انسانی در مقیاس وسیع استفاده می‌کند.

طبق گزارش شبکه المسیره، این سازمان حقوق بشری اعلام کرد: ارتش اسرائیل از غیرنظامیان فلسطینی به عنوان سپر انسانی استفاده و برخی از آنها را مجبور به انجام اقدامات نظامی کرده که جان آنها را به خطر انداخته است.

دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه همچنین گزارش داد: ارتش اسرائیل غیرنظامیان را مجبور به ورود به ساختمان‌ها یا تونل‌ها یا جستجوی مواد منفجره و تونل‌های احتمالی کرده است.

طبق این بیانیه، علاوه بر این، ارتش رژیم صهیونیستی برخی از فلسطینی‌ها را در خانه‌ها و اماکنی دیگر در مناطق درگیری بازداشت کرده و جان آنها را به خطر می‌اندازد.

پیش از این شبکه الجزیره تصاویری از جنایات تازه نظامیان اشغالگر علیه فلسطینیان در باریکه غزه منتشر کرد که نشان می‌دهد آنها ۲ اسیر فلسطینی را مجبور به ورود به تونل‌های مقاومت و جست‌وجو برای یافتن مواد منفجره می‌کنند.

نظامیان اشغالگر با نصب دوربین‌هایی روی بدن اسرا، آن‌ها را از دور کنترل می‌کنند.

در این تصاویر دیده می‌شود که نظامیان صهیونیست اسیری فلسطینی را با طناب وارد یکی از تونل‌ها کرده و دوربینی هم روی بدن او نصب کرده‌اند.

اشغالگران در جنایتی دیگر، یک اسیر مجروج فلسطینی را مجبور کردند که وارد خانه‌های تخریب‌شده در غزه شود.

در این تصاویر همچنین دیده می‌شود زمانی‌ که نظامیان اشغالگر برخی اسرا را وادار به ورود به خانه‌های تخریب‌شده در غزه می‌کنند، اجسادی در آن اطراف روی زمین افتاده است.

نظامیان صهیونیست همچنین با مجبور کردن اسرای فلسطینی به پوشیدن لباس نظامیان صهیونیست از آن‌ها به عنوان سپر انسانی استفاده کردند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.