حمله راکتی به شهرک‌های صهیونیست‌نشین/ تلفات سنگین اشغالگران در نوار غزه

منابع خبری عصر امروز (جمعه) از حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» و هلاکت شماری از نظامیان اشغالگر به دست رزمندگان فلسطینی در نوار غزه خبر دادند.

به گزارش خبرآنی، منابع رسانه‌ای صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک‌های منطقه غلاف غزه خبر دادند.

طبق گزارش شبکه الجزیره، این رسانه‌ها گزارش دادند که مقاومت فلسطین با پرتاب چند راکت از غزه به سمت شهرک‌های مذکور، اهدافی را در جنوب اراضی اشغالی هدف قرار دادند.

طبق این گزارش، همزمان با این حمله راکتی چهار نظامی صهیونیست در درگیری با رزمندگان مقاومت در محله «الشجاعیه» در شرق شهر غزه به هلاکت رسیده و چند نظامی دیگر این رژیم نیز زخمی شدند.

گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس در این‌باره اعلام کرد: رزمندگان ما از فاصله صفر با نیروهای دشمن در محله الشجاعیه به شدت درگیر شدند.

طبق این بیانیه، مجاهدان مقاومت شماری از نظامیان رژیم صهیونیستی را در محله الشجاعیه کشته و زخمی کردند و بالگردهای ارتش این رژیم زخمی‌ها و افراد کشته‌شده را به بیمارستان‌های رژیم اشغالگر منتقل کردند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر، عملیات منحصر به‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش آن ارزیابی می‌کنند.

طی این‌مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به‌اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی‌که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

به‌رغم سانسور شدید نظامی، رسانه‌های عبری هر از چندگاهی گزارش‌هایی درباره میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند که با آمار و ارقام رسمی مغایرت دارد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.