طحان‌نظیف: مردم رأی‌دهی را به ساعات پایانی موکول نکنند

به گزارش خبرنگار سیاسی ‌پایگاه خبری خبرآنی، هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان با حضور در حسینیه ارشاد پس از بازدید از روند رأی‌گیری در جمع خبرنگاران گفت: رأی‌گیری از 8 صبح شروع شده و طبق زمان‌بندی بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

وی گفت: همکاران ما در ستاد مرکزی وزارت کشور از طریق سامانه مردم‌ناظر با همه مردم ایران مرتبط هستند. نمایندگان نامزدها هم در این ستاد حضور دارند تا اگر نکته‌ای وجود دارد بی‌واسطه آن را منتقل کنند.

طحان نظیف گفت: سامانه مردم‌ناظر طراحی شده است تا مردم در هر نقطه‌ای که هستند نکات خود را به دست‌اندرکاران انتخابات منتقل کنند.

وی از مردم خواست رأی‌گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند تا فرایند انتخابات به‌صورت روان طی شود.

سخنگوی شورای نگهبان درباره فرایند اعلام نتایج گفت: آغاز شمارش آرا با پایان انتخابات همراه خواهد بود و آن را وزارت کشور انجام می‌دهد. فعلاً با صفوف به‌هم‌پیوسته مردم در حال رأی‌گیری هستیم.

وی درباره ابزارهای شورای نگهبان برای برخورد با تخلف گفت: تاکنون با مشکل خاصی مواجه نبودیم اما پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

سخنگوی شورای نگهبان درباره دور دوم انتخابات هم گفت: این موضوع پس از پایان انتخابات مشخص می‌شود اما پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه طبق قانون انجام شده است. اگر انتخابات به دور دوم کشیده شود، جمعه هفته آینده انتخابات برگزار می‌شود و جای هیچ نگرانی نیست.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.