2 داور اسپانیایی از یورو 2024 کنار گذاشته شدند

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به دلیل علملکرد نه‌چندان رضایت‌بخش دو داور اسپانیایی در مرحله گروهی هفدهمین دوره مسابقات یورو 2024، تصمیم گرفت از آنها در مرحله حذفی استفاده نکند. یکی از این داوران آلخاندرو هرناندس هرناندس است که در جریان شکست یک بر صفر اسکاتلند مقابل مجارستان در مرحله گروهی این مسابقات، به عنوان داور VAR (کمک‌داور ویدئویی) پنالتی اسکاتلند را نادیده گرفت.

داور دیگری که به نوعی به اسپانیا دیپورت شد، خسوس خیل مانسانو بود که انتقاداتی به عملکردش در جریان برتری یک بر صفر فرانسه مقابل اتریش در مرحله گروهی وجود داشت. اتریشی‌ها بر این باور بودند که این داور اسپانیایی ضربه کرنری را به سود آنها درست لحظاتی پیش از دریافت گل از فرانسه نگرفته است.

همچنین یوفا تصمیم گرفته دو دستیار مانسانو یعنی دیه‌گو باربرو و آنخل نوادو را هم به خانه بفرستد و از آنها در مرحله حذفی مسابقات یورو 2024 استفاده نکند. به این ترتیب از بین پنج داور اسپانیایی حاضر در مسابقات یورو 2024 ، چهار نفر راهی خانه شدند و تنها خوان مارتینس مونوئرا آن هم به عنوان داور VAR در این مسابقات به نمایندگی از اسپانیا باقی مانده است.

پیش از این گفته می‌شد فاکوندو تلو داور آرژانتینی دیدار تیم‌های اسکاتلند و مجارستان هم به خاطر نادیده گرفتن پنالتی اسکاتلند جایی در بین لیست داوران مرحله حذفی نخواهد داشت، اما او قرار است در دیدار فردا شب (شنبه) بین ایتالیا و سوئیس در مرحله یک‌هشتم نهایی به عنوان داور چهارم ایفای نقش کند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

اسپانیایی گذاشته

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.