جوادی: سرخابی‌ها برای بازی در ورزشگاه تختی باید پول بدهند

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، علی جوادی در حاشیه حضور اهالی ورزش در ورزشگاه شهید شیرودی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، درباره حضورش در کمیته داوران فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با توجه به موضوعاتی که اخیراً در بحث داوران به وجود آمد، باید بگویم داوران از اقشار مظلوم و زحمتکش در فوتبال هستند و قشری که بیشترین زحمت رو می‌کشند و البته بیشترین اجحاف به آنها می‌شود. البته داوران در همه رشته‌ها این مظلومی و محدودیت را دارند. ان‌شاءالله بتوانیم کمک کنیم که فضا کمی بهتر شود. ما به دنبال اصلاحاتی هستیم. من به دلیل مسئولیتی که در ورزش استان تهران دارم، امکان مسئولیت اجرایی را ندارم، اما به عنوان عضو کمیته داوران باید در بحث سیاست‌گذاری و تدوین آیین‌نامه ساختاری ایجاد کنیم. یکی از معضلات و مشکلات در کمیته داوران، این است که آیین‌نامه ندارد و براساس تصمیم شخص چینش‌های داوری انجام می‌شود. برنامه ای که ما داریم، ان‌شاءالله ایجاد آیین‌نامه کمیته داوران خواهد بود که شرایط ارتقا، تنبیه و تشویق و چیدمان باید براساس آیین نامه باشد.

وی درباره شرایط ورزشگاه تختی عنوان کرد: اینکه این ورزشگاه بخواهد به اول لیگ برسد، ما یک شرایط موجود داریم و یک شرایط مطلوب. شرایط مطلوب چیزی است که فدراسیون فوتبال در بین سایر گزینه‌ها اعلام می‌کند که اینجا باید استانداردهای لازم را داشته باشد. با توجه به اینکه ورزشگاه آزادی در جریان بازسازی است و به سه، چهار هفته نخست در فصل جدید لیگ برتر نمی‌رسد و اواخر شهریور به مدار خدمت‌رسانی برمی‌گردد، نسبت به گزینه‌های موجود که مورد تاکید و تایید تمام مراجع ذیصلاح وجود دارد، باید همکاری کنیم. سازمان لیگ هم باید استاندارهایش را با شرایط موجود تطبیق بدهد و هم اینکه ما باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم. تختی تا الان اعتبار ناچیزی داشته است. وزیر ورزش هم تاکید کرده هر آنچه که در حیطه توانش است، به کار خواهند بست و اگر نیاز به مکاتبه‌ای با معاون اول ریاست جمهوری است، انجام شود.

جوادی گفت: با توجه به اینکه پیمانکار چمن مشخص شد، گفتند که چمن را ظرف یک ماه مثل آزادی آماده می‌کنند. الان چمن از نظر ظاهر آماده است. سایر موضوعات مثل رختکن، سکوها، اسکوبرد، نور و صوت آماده شده است. ما الان به پیمانکارهایی که آمده‌اند و کار کرده‌اند، بدهکاریم.

مدیرکل ورزش و جوانان تهران تصریح کرد: فدراسیون فوتبال 15 مورد را نوشته که باید انجام شود. 11، 12 مورد حل شده است، مثل رختکن‌ها و ورود بانوان. در بازدیدی که چند روز قبل صورت گرفت، همه چیز از این بابت آماده است. فقط گیت مونده و اینکه نور باید به تابلوها نصب شود، چون پیمانکار بیش از این در توانش نیست. همچنین پیست تارتان که گفته‌ایم اگر می‌خواهیم در قاب تصویر آن زیبایی را داشته باشد، باید انجام شود. این تارتان برای 20 سال قبل است و از بین رفته است. سازمان لیگ می‌گوید با این همین شرایط هم قابلیت لازم را دارد. ما می‌گوییم که این وضع موجود است و اصراری نداریم که در اینجا برگزار شود، اما شرایط برگزاری از نظر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دارد. راجع به بحث جایگاه خبرنگاران دنبال انتقال اینترنت پرسرعت به آنجا هستیم و اینکه سرمایش و گرمایش را هم داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال و پرسپولیس برای بازی در ورزشگاه تختی پول بدهند؟ گفت: همان شرایطی را که در آزادی داشتند، باید اینجا هم داشته باشند. ما به استقلال و پرسپولیس خدمات زیادی داده‌ایم و ورزشگاه‌های امام رضا و شهید کاظمی از خدمات ما است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.