ماجدی: رئیس جمهور آینده نگاهی ویژه‌ به ورزش داشته باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، میرشاد ماجدی در حاشیه حضور اهالی ورزش برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور در انتخابات یک تکلیف است و همه مدیران و مربیان و ورزشکاران برای انتخاب اصلح آمده‌اند. همه اینها دست یاری داده‌ و آمده‌اند که بگویند پای انقلاب، نظام، رئیس جمهور و رهبری هستیم، ولی تقاضامندیم. رئیس جمهور آینده غیر از چالش‌های مربوط به مسائل فرهنگی و سیاسی و اقتصادی و اجتماعی، باید بداند که ورزش چالشی بزرگ است که تقاضاهای زیادی دارد و فقط هم برای سربلندی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی است. باید کمک کنند که روند حضور تیم‌های ما در میادین بین‌المللی، روی سکوها و المپیک بهتر از قبل باشد.

وی درباره «ورزش قوی، ایران قوی» گفت: این جمله گهرباری بود که رهبر معظم انقلاب گفتند. برای یک ورزش قوی نیاز به یک برنامه‌ریزی قوی، بودجه قوی و یک نقشه راه قوی داریم. مطمئن هستم هر کسی که انتخاب شود، باید ویژه به ورزش نگاه کند. بسیاری از رأی اولی‌هایی که امروز رأی می‌دهند، ورزشکار بوده و خیلی از آنها فوتبالی هستند که تقاضا و خواسته دارند و باید به تقاضای آنها اهمیت داده شود.

ماجدی درباره قرعه‌کشی رقابت‌های فوتبال انتخابی جام جهانی عنوان کرد: مسابقات جام ملت‌های آسیا را با این قرعه‌کشی در کنار هم قرار می‌دهم و به نظرم همه گروه‌ها یکسان هستند. برای مثال عربستان چیزی در جام ملت‌ها نشان نداد که فراتر از اردن باشد. سه، چهار تیم اول در هر گروه جزو خوب‌ها هستند، یعنی رقابت تنگاتنگ خواهد بود. قرعه ما هم بد نیست، ان‌شاءالله ایران را به عنوان سرگروه ببینیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.