نوشی صوفیانی: لیاقت قهرمانی در جام حذفی را داشتیم

داوود نوشی صوفیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره شرایط مس رفسنجان در فصل گذشته و عملکرد این تیم اظهار داشت: ما در نیم‌فصل اول بنا به دلایل مختلف شرایط بدی داشتیم، ولی با آمدن محرم نویدکیا وضعیت‌مان بهتر شد و نتایج خوبی گرفتیم. در جام حذفی هم چند تیم مطرح را شکست دادیم و به فینال رسیدیم، ولی متأسفانه قهرمان نشدیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که چرا مس رفسنجان در دیدار فینال مقابل سپاهان تن به شکست داد، خاطر نشان کرد: به هر حال در فوتبال بُرد و باخت وجود دارد. ما در بازی‌های زیادی تیم برتر میدان بودیم و بهترین عملکرد را داشتیم، اما در فینال جام حذفی روز بد مس رفسنجان رقم خورد و نتوانستیم آن فوتبال همیشگی را به نمایش بگذاریم.

دروازه‌بان تیم فوتبال مس رفسنجان همچنین یادآور شد: بعد از خوردن گل اول از لحاظ روحی اُفت کردیم و متأسفانه با دریافت گل دوم کارمان خیلی سخت شد. ما بازی‌های خوبی در جام حذفی انجام دادیم و لیاقت قهرمانی در این جام را داشتیم.

نوشی صوفیانی در مورد وضعیتش برای فصل آینده هم به خبرآنی گفت: من چهار سال خوب را در مس رفسنجان داشتم و در حال حاضر بازیکن آزاد هستم. دوست دارم با آرامش و بعد از استراحتی چند روزه یک تصمیم خوب بگیرم و در این بین هر احتمالی هم وجود دارد. 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.