شکستی دیگر برای دختران هندبال ایران در مسابقات جهانی

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم هندبال جوانان دختر ایران که توانست در دومین دیدار خود در مرحله پرزیدنت کاپ مسابقات قهرمانی جهان شیلی را شکست دهد، از ظهر امروز (پنجشنبه - 7 تیر ماه) به مصاف جمهوری چک رفت.

 

جمهوری چک که سابقه شش بار حضور در مسابقات جهانی را دارد در این بازی پرقدرت ظاهر شد و توانست با حملاتی مؤثر و دفاعی مستحکم با نتیجه 17 بر 29 پیروز شود.

هر چند که باید گفت ملی‌پوشان ایران در نیمه دوم بسیار بهتر از نیمه اول بازی کردند و در همان دقایق ابتدایی این نیمه سه بار پیاپی گلزنی‌ کردند و در ادامه توانستند شمار گل‌های تیم ملی را دو رقمی کنند.

ملی‌پوشان کشورمان با این نتیجه در آخرین بازی خود، برای کسب رده 27 یا 28 جهان با بازنده دیدار دو تیم ازبکستان و چین تایپه که امشب برگزار می‌شود، بازی خواهند کرد. این دیدار روز جمعه هشتم تیر ماه برگزار می‌شود.

آسمان بدوی، فاطمه مریخ، شهرزاد نصوحی، نسترن فراهانی، الناز یارمحمدی توسکی، مائده عشاقی، زهرا فتوتی، صبا دهقانی، فاطمه شاهین، سعیده غضنفری، آرزو بهمئی، الهه نیکان، صبا زنگنه، محدثه شعبانی، غزاله مهری و هستی آرین‌فر؛ 16 بازیکن ایران در این مسابقات هستند.

بیست‌وچهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان تا 10 تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.