نیاز مبرم ارتش اشغالگر به ۸۰۰۰ سرباز جدید

روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرد ارتش رژیم اشغالگر به ۸ هزار سرباز برای جایگزینی و بازسازی خود در جنگ غزه نیاز دارد.

به گزارش خبرآنی، یولی ادلشتاین، رئیس کمیسیون خارجی و امنیت کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی تاکید کرد در مورد مساله فراخواندن سربازان به جنگ ملاحظات حزبی را مد نظر قرار نداده و به صورت مستقل عمل می‌کند به طوری که رای‌گیری برای قانون حمایت از وزارت امنیت به دلیل اظهارات وی در خصوص عدم دستیابی به اجماع گسترده در این مورد به تعویق افتاد.

به نوشته روزنامه صهیونیستی هاآرتص، ادلشتاین در یک گفتگوی مطبوعاتی ضمن اشاره به اینکه با فراخواندن سربازان بیشتر مخالف است افزود: یا همه با درخواست ارتش موافقت می‌کنیم یا همه با آن مخالفت خواهیم کرد.

چند روز گذشته رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند ارتش رژیم صهیونیستی در حال کار بر روی تشکیل یگانی جدید از نیروهای احتیاط بوده چرا که به شدت نیازمند هزاران نیروی جدید در جبهه‌ غزه است.

بر اساس اعلام رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش رژیم اشغالگر نیازمندی ارتش به ۱۵ گردان جدید را به دولت اعلام کرده که ناشی از کمبود شدید نیرو در جبهه‌ غزه است.

از سوی دیگر بنی گانتس، رئیس حزب «وحدت ملی» رژیم صهیونیستی و وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد تامین امنیت اراضی اشغالی نیازمند سربازان بیشتری است. همچنین یاییر گولان، رئیس حزب کار این رژیم نیز از همگان خواست به مسئولیت خود در خصوص حضور در خدمت نظامی و تامین امنیت پایبند باشند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد یگان‌های احتیاط ارتش با استفاده از شبکه‌های پیام رسان مانند واتساپ به دنبال داوطلب برای حضور در جنگ هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ جنگ ویرانگری را با حمایت آمریکا علیه غزه آغاز کرده که بیش از ۱۲۳ هزار شهید و زخمی و بیش از ۱۰ هزار مفقودی بر جای گذاشته و همچنین موجب کمبود شدید نیازهای انسانی و مواد غذایی در این منطقه شده و کمبود غذا به‌ویژه در شمال نوار غزه به سطح قحطی رسیده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

اشغالگر سرباز

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.