نصب باطری‌های‌ جدید و تجهیزات تغذیه و نیرو در مراکز مخابراتی خوزستان

خبرآنی/خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: عملیات بهینه‌سازی، نصب و راه‌اندازی باتری‌های جدید و تقویت تجهیزات تغذیه و نیرو ۶ مرکز مخابراتی شهرستان‌های خوزستان با هدف حفظ شبکه و پایداری ارتباطات مخابراتی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انجام شد.

رحیم فلاح زاده در گفت و گو با خبرآنی، اظهار کرد: با نصب و راه‌اندازی باطری جدید ۱۵۰۰ آمپر ساعت در مراکز مخابراتی شهدای اندیمشک، امام خمینی (ره) شهرستان لالی، شهدای شهرستان ملاثانی و باطری ۳۰۰۰ آمپر ساعت در مرکز تلفن دیجیتال امام خمینی (ره) شهرستان ایذه سیستم تغذیه و نیرو این مراکز بهینه‌سازی شد.   

وی افزود: همچنین به منظور تامین پاور DC سیستم‌های مخابراتی از جمله سوئیچ، انتقال، دیتا، سیار و ...منصوبه در مرکز امام خمینی شهرستان هفتکل راک یکسوکننده پلنت ۱۰۰۰ آمپری و در مرکز تلفن شهر آزادی اندیمشک راک یکسو کننده پلنت ۶۰۰ آمپری از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران نصب و راه‌اندازی و تقویت شد.

فلاح زاده ادامه داد: با توجه به اینکه پوشش ارتباطی محل شعب اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری بر بستر شبکه‌های ارتباطی همراه و ثابت مخابرات است، عملیات تعویض و بهینه‌سازی باطری و تجهیزات تغذیه و نیرو و راک یکسوکننده با تلاش کارشناسان تغذیه و نیروی شبکه مخابرات منطقه خوزستان و بر حسب نیاز و بر اساس برنامه‌ای مدون اجرا شده است.

وی اضافه کرد: این اقدامات با هدف تقویت و بالا بردن ضریب اطمینان و تامین برق اضطراری تجهیزات و حفظ شبکه در مواقع قطعی برق در راستای پایداری ارتباطات مخابراتی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش رو صورت گرفته است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.