حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق

رسانه‌های سوریه بامداد پنجشنبه از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب در آسمان دمشق خبر دادند.

به گزارش خبرآنی، رسانه‌های سوریه گزارش دادند درحمله بامداد پنجشنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق ۲ تن شهید و چندین تن زخمی شدند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از یک منبع نظامی در ارتش این کشور گزارش داد: «تقریباً در ساعت ۲۳:۴۰ شامگاه چهارشنبه، دشمن اسرائیلی از سمت جولان اشغالی سوریه حمله هوایی انجام داده و شماری از نقاط در منطقه جنوب را هدف قرار داد».

این منبع همچنین اعلام کرد: «پدافند هوایی سوریه به موشک‌های متجاوز پاسخ داده و تعدادی از آنها را ساقط کردند. این حمله منجر به کشته شدن ۲ نفر و زخمی شدن یک سرباز شد. تلفاتی مالی دیگری نیز درپی این حمله وارد شده است».

وزارت دفاع سوریه نیز اعلام کرد درنتیجه هدف قرار دادن شماری از مراکز امنیتی در حومه دمشق توسط رژیم صهیونیستی ۲ تن کشته و چندین تن دیگر زخمی شدند.

خبرنگار شبکه «المیادین» در دمشق نیز گزارش داد که براساس اطلاعات اولیه به دست آمده منطقه‌ای در مجاورت منطقه «السیده زینب» در جنوب پایتخت سوریه هودف حمله هوایی قرار گرفته است.

طبق گزارش‌ها، پدافند هوایی ارتش سوریه نیز فعال شده و در حال مقابله با موشک‌های شلیک‌شده توسط جنگنده‌های رژیم اشغالگر است.

در همین رابطه، خبرنگار شبکه خبری روسیا الیوم در سوریه نیز گزارش داد که حمله رژیم صهیونیستی ساختمان یک مرکز ارائه خدمات بازسازی به خسارت دیدگان در فاصله تقریبا ۵۰۰ متری شمال حرم مطهر حضرت زینب (س) در حومه دمشق، پایتخت این کشور را هدف قرار داده است.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه نیز از وقوع انفجارهای مهیب در استان حومه دمشق در نتیجه حمله رژیم صهیونیستی به مناطقی در مجاورت منطقه «سیده زینب» در این استان و بلند شدن دود از مناطق هدف قرار گرفته شده خبر داد.

این نهاد همچنین اعلام کرد که پایگاه‌های پدافند هوایی ارتش نیز برای مقابله با موشک‌های این رژیم، موشک‌هایی شلیک کردند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

جنگنده صهیونیستی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.