تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی

رژیم اشغالگر صهیونیستی از آغاز جنگ علیه غزه در هفتم اکتبر گذشته حملات و تجاوزات علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم را شدت بخشیده است.

به گزارش خبرآنی، روزنامه عبری زبان هاآرتص به نقل از منابع امنیتی نوشت سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی غذای اسرای فلسطینی را کاهش داده و آمارهای رسمی در این زمینه را مخفی نگه می‌دارد.

منابع عبری افزودند: حتی اسرای فلسطینی که ارتباطی هم با جنبش حماس ندارند، به سبب تجاوزات سازمان زندان‌های صهیونیستی از هفتم اکتبر ده‌ها کیلوگرم وزن کم کرده‌اند.

به گفته این منابع، مقدار غذایی که در اختیار اسرای فلسطینی قرار می‌گیرد، بسیار کمتر از حداقل غذای مورد نیازی است که قوانین بین‌الملل رژیم صهیونیستی را ملزم به آن می‌کند.

ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به صراحت اعلام کرده که اسرای فلسطینی در زندان‌ها باید به کمترین میزان غذا دسترسی داشته باشند.

از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون نزدیک به ۶۰ اسیر فلسطینی از جمله ۴۰ نفر از اسرای ساکن غزه در نتیجه شکنجه در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

این در حالی است که سرنوشت صدها اسیر دیگر نیز نامشخص است و رژیم صهیونیستی تاکنون اطلاعاتی در مورد آن‌ها در اختیار نهادهای حقوقی و بین‌المللی قرار نداده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.