پورمحمدی: دشمنان مکرر گفتند ما در مقابل ایران شکست خوردیم

به گزارش خبرنگار سیاسی ‌پایگاه خبری خبرآنی، همایش هواداران مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سالن حجاب تهران برگزار شد.

پورمحمدی در سخنانی در ابتدای این همایش گفت: سلامت و کاردانی و توانایی مدیران و استقامت مردمان رکن اصلی موفقیت یک جامعه است. جمهوری اسلامی ایران به همت مردم غیور حضور پیوسته و جسورانه مردم و رهبری امام و مقام معظم رهبری به جایگاه بلندی رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در موفقیت ها و دستاوردهای بزرگ نباید تردید داشته باشیم. ایران بسیاری از کمبودهای داخل کشور را حل کرده است و عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرده است و نیازها را تامین کرده است. کشوری بعد از 20 سال در مقابل شدیدترین تحریم ها عقب نشینی نکند و در مقابل این تحریم های بسیار فلج کننده مقاومت کند.

نامزد ریاست جمهوری ادامه  داد:  دشمنان مکرر گفتند ما در مقابل جمهوری اسلامی شکست خوردیم. این لحظات سخت بر ملت ایران خواهد گذشت و مشکلات رفع می‌شود.

پورمحمدی گفت: گرانی و بیکاری و تورم و فسادها و رانت داریم اما به آنچه پشت سر داریم افتخار می‌کنیم. تاریخ درخشانی ملت ایران رقم زده است و 45 سال ملت ایران برای دفاع از مظلوم فشار آمد اما ملت ایران ایستاده و صدای ملت جهانگیر شده است.

وی افزود: امروز صدای ملت ایران و پیام ملت ایران جهانگیر شده است. گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان پیشتاز است. امروز وظیفه ما این است گفتمان انقلاب اسلامی و باید دستاوردها و شاخص های آن را بشناسیم و از آن دفاع کنیم و لغزش های آن را دفع کنیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: اگر اسلام تحفه الهی است در هر دوره ای گرد و غباری آمده است و وظیفه ما این است که زوائد را کنار بزنیم. انقلاب اسلامی تحفه الهی و محصول ولایت امیرالمومنین(ع) و اسلام ناب محمدی است.

انتهای‌پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.