تاکسی خودران در آمریکا همگانی شد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از انگجت، این شرکت تاییدیه دولت برای اجرای طرح خودروهای خودران پولی را از آگوست سال گذشته تایید کرده اما شرکت از آن زمان تاکنون درفهرست انتظار قرار داشته است. وایمو پس از تعطیلی بی سروصدای فعالیت خودروهای خودران کروز به دلیل کشیدن یک عابر روی زمین و مخفی کردن شواهد از رگولاتورها، اکنون تنها شرکت با خودروهای خودران تجاری در ایالت کالیفرنیا است.

این زیرمجموعه گوگل اعلام کرده تاکنون خودروهایش در سن فرانسیسکو بیش از ۳.۸ میلیون مایل بدون راننده سفر کرده اند و شرکت همچنین مدعی است وسیله های نقلیه اش هر هفته هزاران کیلومتر سفر می کنند. به نوشته روزنامه سن فرانسیسکو کرونیکل، ناوگان وایمو در شهر حدود ۳۰۰ خودرو دارد که نسبت به ۲۵۰ دستگاه در ماه ژانویه افزایش یافته است. اما وایمو با وجود گستردگی فعالیت تصمیم ندارد در آینده نزدیک وسایل نقلیه اش را در این شهر بیشتر کند.

سن فرانسیسکو دومین شهری است که سرویس های عمومی خودروهای خودران وایمو را دریافت می کند. نخستین شهر فونیکس بود. این سرویس از سال ۲۰۲۰ میلادی و فقط برای اعضای وایمو ارائه می شد، اما دو سال بعد برای کل ساکنان شهر عرضه شد.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.