حسین‌خانی: مس کرمان به کسی سکه می‌داد، سقوط نمی‌کرد!

فرزاد حسین‌خانی درباره دوری خود از نیمکت مربیگری، به خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی گفت: واقعاً خسته شده بودم. وقتی در فصل 1399 مسئولیت مس نوین کرمان را گرفتیم، با یک امتیاز اختلاف صعود نکردیم. سپس به مس کرمان رفتم که هشت سال در لیگ یک دست و پا می‌زد و با همه حاشیه‌ها صعود کردیم. در لیگ برتر اما همدلی سال‌های گذشته وجود نداشت و مشکلات زیادی وجود داشت که سقوط کردیم.

تیمی در فوتبال ایران نداریم که 2 سهمیه خالی تا پایان لیگ داشته باشد
وی با بیان اینکه سه سال کاری پُرحاشیه را در باشگاه مس پشت سر گذاشت، خاطرنشان کرد: تیمی را در 10 سال اخیر فوتبال ایران پیدا نمی‌کنید که تا پایان فصل، دو سهمیه خالی داشته باشد. ما این سهمیه‌ها را نگه داشتیم تا بازیکن بگیریم. مدیرعامل باشگاه مس با محدودیت‌هایی مواجه بود که نتوانستیم تیم را تکمیل کنیم.

همه بدشانسی‌ها از در و دیوار برای مس بارید
سرمربی پیشین مس کرمان با دفاع از عملکرد نارنجی‌پوشان در لیگ بیست‌ودوم بیان کرد: تیمی که در سال اول حضور در لیگ برتر تا قبل از هشت هفته پایانی، هشت امتیاز با تیم‌های سقوط‌کننده فاصله دارد، نتایج خوبی گرفته است. در فوتبال ایران، چنین تیمی به لیگ یک سقوط نکرده بود. با این حال همه بدشانسی‌ها از در و دیوار برای ما بارید و اتفاقات دیدار با صنعت نفت باعث سقوط مس کرمان شد.

وقتی نام کرمان را در پرونده فساد می‌شنویم، بیشتر از همه ناراحت می‌شویم
حسین‌خانی در مورد پرونده فساد در فوتبال که در استان کرمان دنبال می‌شود، عنوان کرد: فوتبال فضای پاکی دارد و جوانان را به خود جذب می‌کند. روح انسان با شنیدن این قصه‌ها آزار می‌بیند و حالا که نام استان کرمان در میان است، بیشتر از همه ناراحت می‌شویم. قوه قضاییه دنبال حل ماجراست و باید شدیدترین برخورد با خاطیان صورت بگیرد تا آیندگان دنبال این قصه‌ها نروند.

تیم فوتبال مس کرمان , فرزاد حسین‌خانی ,

قبل از بازی با صنعت نفت گفتم باشگاه برای تغییر داور اقدام کند
وی در پاسخ به این پرسش که آیا با اتفاق بوداری در فوتبال برخورد کرده است یا خیر، اظهار داشت: فقط بازی با نفت آبادان بود که قبل از مسابقه به مدیرعامل باشگاه گفتم درخواست تغییر داور را مطرح کند. مدیرعامل باشگاه گفت که داور بازی بسیار باتجربه است. با این حال هیچ راهی نبود که داور بخواهد پنالتی ما را نادیده بگیرد. پنالتی صنعت نفت هم درست نبود و شایسته باخت نبودیم.

گل‌گهر مقابل نفت به چند بازیکن اصلی بازی نداد
سرمربی پیشین مس کرمان در ادامه تصریح کرد: دیدار صنعت نفت - گل‌گهر را هم به یاد دارم که شکست نفت، بقای ما را قطعی می‌کرد. گل‌گهر در آن مسابقه از دروازه‌بان رده امید خود استفاده کرد و به چند بازیکن اصلی خودش میدان نداد.

به کسی سکه می‌دادیم، خودمان سقوط نمی‌کردیم
حسین‌خانی درباره پرونده اهدای سکه باشگاه مس کرمان به خبرآنی گفت: اگر اشتباهات داوری به ضرر ما نبود، در لیگ برتر هم سقوط نمی‌کردیم. در جریان این موضوع نیستم، اما اگر به کسی سکه می‌دادیم، خودمان سقوط نمی‌کردیم! اینها حاشیه‌سازی برای مس کرمان است و سقوط تیم، پاسخی بسیار خوب برای حاشیه‌هایی محسوب می‌شود که برای مس می‌سازند.

هیچ سوتی در لیگ برتر برای ما زده نشد
وی در مورد تصمیمات داوری در لیگ برتر برای مس خاطرنشان کرد: در لیگ برتر فقط یک پنالتی برای ما گرفته شد و هیچ سوتی به سود ما زده نشد. جدول لیگ برتر در صورت نبود اشتباهات داوری را محاسبه کردند که در جایگاه دوازدهم این جدول بودیم. در لیگ یک هم داوران از کنار بسیاری از خطاها به نفع مس گذشتند. در این بازی‌ها فقط 10 گل خوردیم و 70 امتیاز گرفتیم که اگر نیمی از این خطاها به سود ما اعلام می‌شد، می‌توانستیم رکورد بسیار خوبی بزنیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

کرمان

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.