فراخوان جذب ایده ‌رویداد «توسعه نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم»

خبرآنی/خوزستان رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از انتشار فراخوان جذب ایده «رویداد توسعه نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم» خبر داد.

امید زمانی در گفت و گو با خبرآنی با بیان اینکه فراخوان جذب ایده «رویداد توسعه نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم» انجام می‌شود، اظهار کرد: این رویداد توسط مرکز مقاومت بسیج وزارتخانه برای جذب ایده‌های مردمی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی فراخوان جذب ایده این رویداد را منتشر و از علاقه‌مندان برای مشارکت در این رویداد در راستای تحقق شعار سال دعوت به همکاری می‌کند.

زمانی اظهار کرد: بر اساس این فراخوان علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند طرح‌ها، ابتکارات و ایده‌های خود را با در نظر گرفتن تمام عوامل بومی، زیست‌محیطی و فرهنگی در محورهای کیفی‌سازی (ارتقاء کیفیت ساخت و ساز، بازسازی و نوسازی مسکن و لحاظ نمودن سبک زندگی)، سریع‌سازی (تولید انبوه مسکن، فناوری‌های نوین و تکنولوژی‌های ساخت) و محور مردمی‌سازی (روش‌های ساخت بومی، استفاده از مصالح محلی و ساخت و ساز مشارکتی) با ذکر کامل مشخصات حداکثر تا ۱۵ تیرماه به دبیرخانه بسیج وزارت راه و شهرسازی به نشانی Basij@mrud.ir ارسال کنند.

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اضافه کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.