دولت آینده به جاده‌های مواصلاتی توجه ویژه داشته باشد

خبرآنی/خوزستان فرماندار بهبهان گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان، انتظار داریم که دولت آینده به جاده‌های مواصلاتی توجه ویژه داشته باشد و در این زمینه نیاز است جاده بهبهان به خیرآباد و بهبهان به زیدون چهاربانده و اصلاح شود، چراکه متاسفانه شاهد ایجاد تصادفاتی در این جاده‌ها به دلیل چهابانده نبودن هستیم.

سید ولی‌الله موسوی در گفت‌وگو با خبرآنی، در خصوص مطالبات شهرستان از رییس جمهور و دولت آینده اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان بهبهان، انتظار داریم که دولت آینده به جاده‌های مواصلاتی توجه ویژه داشته باشد. جاده بهبهان به خیرآباد و بهبهان به زیدون چهاربانده و اصلاح شود. متاسفانه شاهد ایجاد تصادفاتی در این جاده‌ها به دلیل چهابانده نبودن این مسیرها هستیم.

وی با اشاره به یکی از مطالبات مهم مردم، افزود: با وجود اینکه بهبهان قطب دامداری و تولید پروتئین است اما کشتارگاه کنونی بهبهان سنتی است و مشکلات زیست محیطی ایجاد کرده و دو تا سه سال است که موضوع کشتارگاه مانند استخوان لای زخم است و نیازمند رسیدگی فوری و ایجاد کشتارگاه صنعتی هستیم.

لزوم توجه به توسعه اقتصاد گردشگری شهرستان

موسوی ادامه داد: با توجه به وجود ظرفیت‌های گردشگری و اهمیت توسعه اقتصاد گردشگری شهرستان نیاز است که به این حوزه توجه شود و می‌توان با ورود بخش خصوصی به آن رونق داد که در نهایت منجر به اشتغال جوانان شهرستان و جلوگیری از خروج نیروی جوان می‌شود.  

وی گفت: خوشبختانه در حوزه درمان و تعداد تخت‌های بیمارستانی امکانات نسبتا خوبی داریم. البته تبدیل دانشکده علوم پزشکی بهبهان به دانشگاه، قطعا منجر به توسعه بخش آموزش و درمان در شهرستان می‌شود که البته در شرف تبدیل به دانشگاه است. با این اقدام شاخص‌های آموزشی درمانی افزایش پیدا می‌کند که در نتیجه منجر به افزایش مراکز درمانی می‌شود.

کاهش مشارکت در انتخابات، موضوعی را حل نخواهد کرد

وی بیان کرد: خوشبختانه مردم ما با بصیرت و هوشیار هستند و می‌دانند که کاهش مشارکت در انتخابات، موضوعی را حل نخواهد کرد. انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است، چراکه اصلاح امور جامعه تنها از طریق انتخابات ممکن است.

موسوی اضافه کرد: شهروندان با حضور خود در انتخابات و مشارکت حداکثری و پرشور، در اداره کشور سهیم هستند و با انتخاب فرد اصلح، مقدرات کشور را به فرد شایسته، توانمند و خادم می‌سپارند. در صورتی که مشارکت پایین باشد، مردم نمی‌توانند به نقش موثر و تعیین کننده خود در جامعه برسند. بنابراین از مردم کشور به ویژه شهروندان بهبهانی، دعوت می‌شود که روز ۸ تیر با حضور پرشور خود، مانند همیشه در تعیین سرنوشت کشور موثر باشند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.