واشنگتن: دفاع ما از اسرائیل در جنگ احتمالی با حزب‌الله محدود خواهد بود

منابع گفتند آمریکا به رژیم صهیونیستی هشدار داده در صورت ورود به جنگ گسترده با حزب‌الله لبنان، به صورت محدود از این رژیم می‌تواند دفاع کند.

به گزارش خبرآنی، در حالی که رژیم صهیونیستی در جنگ در غزه و نیز در جنگ احتمالی با حزب‌الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی حساب ویژه‌ای روی متحد خود آمریکا باز کرده است، روزنامه فایننشال تایمز به نقل از مسوولان آمریکایی نوشت واشنگتن به رژیم صهیونیستی هشدار داده است که در دفاع از این رژیم در صورت ورود به جنگ با حزب‌الله لبنان محدویت دفاعی خواهد داشت.

این روزنامه نوشت: حزب‌الله لبنان یکی از مسلح‌ترین نیروهای غیر دولتی در جهان است.

فایننشال تایمز همچنین به نقل از دیپلمات‌ها نوشت حزب‌الله و رژیم صهیونیستی به ایالات متحده آمریکا اعلام کردند که به دنبال جنگ همه جانبه نیستند.

در رابطه با درگیری میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان، خبرنگار المیادین گزارش کرد «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا گفته رژیم صهیونیستی خواهان دستیابی به راه‌ حل سیاسی با حزب‌الله است.

همزمان با تشدید درگیری‌های نظامی در مرزهای جنوبی لبنان از یک سو و از سوی دیگر تهدیدات جنگ فراگیر بین حزب‌الله و اسرائیل، نگرانی‌ها در حال افزایش است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.