کومان در اندیشه جدایی از بایرن/ PSG و بارسا در کمین او

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، کینگسلی کومان پس از 9 فصل حضور در بایرن مونیخ تصمیم به جدایی از جمع باواریایی‌ها در این تابستان گرفته، این در حالی است که او تا سال 2027 تحت‌قرارداد این باشگاه بوندس‌لیگایی است. شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت آلمان» خبر داد؛ کومان 28 ساله در نظر دارد از بایرن مونیخ جدا شود، این در حالی است که دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا و یک باشگاه لیگ برتری که نامش فاش نشده است، نسبت به جذب این بال فرانسوی علاقه‌مند هستند.

باشگاه بایرن مونیخ هم بدش نمی‌آید این بازیکنان را که در دوران حضورش در این تیم کم مصدوم نشده، بفروشد برای همین روی او 50 میلیون یورو قیمت گذاشته است. کومان که سابقه عضویت در تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس را هم در کارنامه‌اش دارد، تاکنون در 294 بازی برای سرخپوشان مونیخی به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن 63 گل، 66 پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

او همچنین به بایرن برای کسب 19 جام مختلف کمک کرده است از جمله هشت قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا.

در سوی دیگر سرژ گنابری بال راست بایرنی‌ها که دو فصل دیگر با بایرن قرارداد دارد، می‌خواهد در این تیم بماند و سرمربی جدید بایرنی‌ها یعنی ونسان کمپانی را برای بازی گرفتن از او متقاعد کند. این بازیکن آلمانی به همین خاطر ترجیح داده است با هیچ باشگاهی وارد مذاکره شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.