زاکانی در مناظره: قمیت بنزین را کاهش می‌دهم

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری خبرآنی،‌ پنجمین  و آخرین مناظره انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، از دقایقی قبل با حضور 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری و با موضوع «کارآمدسازی دولت»  آغاز شد.

** شیوه برگزاری مناظره

مناظره در 3 مرحله اصلی برگزار شد که طی 2 مرحله، هر نامزد در 4 دقیقه اول به سوالات کارشناسان پاسخ داد و در 4 دقیقه دوم، به نقد اظهارات دیگر نامزدها پرداخت.

در مرحله نهایی مناظره نیز هر نامزد می‌تواند طی 6 دقیقه صحبتهای خود را جمع‌بندی کند.

سوال مرحله اول: اگر شما به ریاست جمهوری برسید اولین اقدامتان چیست و در چه مدت به نتیجه خواهد رسید؟

علیرضا زاکانی؛ نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست‌ جمهوری در ابتدای این برنامه گفت: مردم عزیز، میثاق من با شما قانون اساسی است. بسته‌های اقتصادی که مطرح کردم همه حق شماست و در قانون اساسی به آن اصرار ورزیده شده اما تاکنون بر زمین مانده است.

وی تصریح کرد: دولت خدمت آماده است تا خدمات خود را براساس اجرایی کردن قانون اساسی در ابعاد مختلف ارائه کند.

زاکانی خاطرنشان کرد: فرهنگیان، کشاورزان،‌ دامداران، کارمندان، سربازان، افسران، نیروهای نظامی، انتظامی، پزشکان، اساتید، دانشجویان، طلاب و همه مردم در روستاها و شهرها شما ولی نعمت ما هستید. من برای عدالت و توزیع عادلانه امکانات کشور و خلق ثروت همراه با مشارکت مردم به صحنه آمده‌ام.

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست‌ جمهوری اضافه کرد: یک برنامه در دو سر فصل پیش‌بینی شده است، نخست در پیشرفت و آبادانی کشور و دوم در موضوع رفع نیازهای مردم و مردم سالاری دینی است.

به هر نفر 20 میلیون تومان یارانه خواهد رسید

وی گفت: نخستین گام بنده در دولت خدمت پرداخت یارانه طلایی است و یارانه انرژی را بین کل مردم تقسیم می‌کنم. به هر نفر 20 میلیون تومان یارانه خواهد رسید و بنزین از 3 هزار تومان به 1500 تومان باز می‌گردد و بعد از اینکه مردم نیاز خود  را در حوزه برق و گاز و بنزین تامین کردند به اعتبار طلا این را دریافت خواهند کرد و این اعتبار طلا را در هر زمانی به قیمت روز دریافت خواهند کرد.

.

زاکانی با اشاره به برنامه ریزی برای برچیده شدن بساط قاچاق بیان کرد: بساط قاچاق و ناترازی انرژی و بساط آسیب زدن به محیط زیست برچیده خواهد شد. عموم مردم ثروتمند خواهند شد و 95 درصد مردم سود خواهند کرد.

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست‌ جمهوری اظهار کرد: این مهمترین طرحی است که از روز اول قابل اجرا است. بسته دوم ناظر به مسکن است که هم در حوزه تامین مسکن و هم اجاره داری است. اگر مشوقی را در بافت فرسوده بدهیم مردم به سرعت خواهند ساخت و اگر این مشوق طوری طراحی شود که برای اجاره داری حرفه‌ای بیشتر بسازند یک امکان گسترده‌ای برای اجاره داری فراهم خواهد شد.

وی تصریح کرد: بسته بعد ناظر به حوزه سلامت است. در حوزه سلامت هیچکس غیر از درد بیماری خودش نباید درد بی پولی بکشد و بسته جامعی پیشنهاد کردم تا متصدیان حوزه سلامت کشور از این بسته حمایت خواهند کرد و امکانی را ایجاد می‌کنند و مردم و اقشار خاصی از مردم از درمان رایگان بهره بگیرند. بسته بعدی تامین امنیت غذایی است که برای کشاورزی و دامداری است و در تامین غذایی کسی نباید گرسنه سر بر بالین بگذارد.

ادامه دارد...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.