شبکه اجتماعی ایلان ماسک مدیر ارشد خود را برکنار کرد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، نشریه فایننشال تایمز روز یکشنبه به نقل از منابع آگاه اعلام کرد لیندا یاکارینو، مدیرعامل شبکه  اجتماعی ایکس (توییتر سابق) که متعلق به ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی است، رئیس بخش عملیات تجاری و ارتباطات این شرکت را در ماه جاری میلادی برکنار کرده است.

بنا بر گزارش‌ها، برکناری جو بناروک در بحبوحه تنش‌های فزاینده ماسک با یاکارینو یک سال پس از انتصاب وی به عنوان مدیر عامل ایکس، صورت می‌گیرد. ماسک یاکارینو را برای افزایش فروش و کاهش هزینه‌ها تحت فشار قرار داده است.

بناروک که یک سال پیش به تیم ایکس پیوست، قبلاً به عنوان معاون اجرایی ارتباطات، تبلیغات جهانی و مشارکت درشرکت ان‌بی‌سی یونیورسالNBCUniversal  خدمت کرده بود، جایی که یاکارینو قبل از اینکه ماسک او را استخدام کند، سمت مدیر عاملی را بر عهده داشت.

به گفته دو کارمند ایکس، بناروک موقعیت خود را به دلیل بی نظمی در راه اندازی خط مشی‌های تجدیدنظر شده برای محتوای مربوط به بزرگسالان در این شبکه اجتماعی از دست داد.

این منابع همچنین به این روزنامه گفتند که مسئولیت‌های بناروک را نیک پیکلز، رئیس امور دولت جهانی این شرکت، که وظایفش به طور موقت برای پوشش مدیریت ارتباطات جهانی گسترش یافته است، به عهده خواهد گرفت.

افرادی که با فرآیندهای داخلی شرکت آشنا هستند گفتند که آخرین تغییر به عنوان یک تبلیغ برای پیکلز تلقی می شود. وی قبل از اینکه ماسک شرکت توییتر را در سال 2022 تصاحب کند با این شرکت بود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.