آینده مبهم رافا مارکس در بارسلونا بعد از ناکامی در صعود

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، رافائل مارکس مدافع مکزیکی سابق بارسلونا و سرمربی حال حاضر تیم دوم این باشگاه (بارسا اتلتیک) برای دومین فصل متوالی در مرحله پلی‌آف در رساندن شاگردانش به دسته دوم فوتبال اسپانیا ناکام ماند. این اتفاق ابتدای هفته جای با شکست 2 بر یک مردان مارکس برابر تیم کوردوبا (شکست 3 بر 2 در مجموع دو بازی رفت و برگشت) رخ داد و باعث شد که مربی مکزیکی با تردید درباره ماندنش در کنار کاتالان ها صحبت کند.

بارسلونا با گل تماشایی دفاع کناری جوان و آینده‌دارش هکتور فورت که انتظار می‌رود فصل آینده به تیم اصلی باشگاه اضافه شود، پیش افتاد هرچند گلی که آلبرتو توریل برای حریف به ثمر رساند، کار را برای شاگردان مارکس خراب کرد و آنها با وجود به ثمر رساندن یک گل دیگر نتوانستند باخت 2 بر صفر بازی رفت را جبران کنند. به این ترتیب کوردوبا به دسته دوم برگشت و بارسا اتلتیک در دسته سوم باقی ماند.

مارکس که قراردادش تابستان امسال به پایان می‌رسد، پیش از ورود هانسی فلیک به کادر فنی تیم اصلی باشگاه، به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی ژاوی هرناندس معرفی شده بود اما اکنون حتی مشخص نیست که او در تیم دوم باشگاه ماندنی خواهد بود یا نه.

او گفت: رابطه من با باشگاه خوب است. هم من راضی‌ام هم مدیران باشگاه. با این حال باید دید که آیا می‌توانیم به توافق برسیم و این وسط موردی پیش نخواهد آمد که مانع از توافق شود. من دو سال بسیار خوب را در اینجا سپری کردم و در آن چیزهای زیادی آموختم. در روزهای آینده همه چیز مشخص خواهد شد.

در صورتی که مارکس با بارسلونا به توافق نرسید، لاس‌پالماس یکی از مقاصد احتمالی او خواهد بود، تیمی که هدایت آن تا الان برعهده گارسیا پیمینتا، یکی دیگر از مربیان دارای سابقه کار در تیم بارسا اتلتیک بوده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.