تحویل سلاح‌های ملی‌پوشان تیراندازی

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی؛ با حضور مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی و مسئولین فدراسیون، سلاح‌های تیراندازان تحویل آنها شد.

در این جلسه ناصر رسولی دبیرکل، کبری غیاثی نایب رئیس، حسن یزدخواستی مشاور عالی و اقتصادی، یوسف آجرلو سرپرست کمیته تیم‌های ملی، علی گل‌محمدی رئیس کمیته سلاح و مهمات، محمدعلی همتی، محسن نصر اصفهانی و مریم طالبی، سرمربی تیم های ملی تپانچه و تفنگ حضور داشتند.

با توجه به تاکید قربانی بر توسعه رشته تیراندازی به عنوان رشته دینی و اسلامی، در چند ماه اخیر و با پیگیری رئیس فدراسیون و با همکاری وزارت دفاع 30 قبضه سلاح بادی که هزینه آن توسط فدراسیون برای تیم‌های ملی و ورزشکاران پرداخت شد و سلاح شخصی تیراندازان است، به همراه 1360 سلاح هوماک خریداری شده است.

سلاح‌های بادی تیراندازان با پیگیری رئیس فدراسیون و وزارت دفاع و همکاری گمرک وارد کشور شد تا گام مهمی در نوسازی تجهیزات تیراندازی در تفنگ،تپانچه و اهداف پروازی برداشته شود.

قربانی در این جلسه تاکید کرد که در کنار نوسازی سلاح تیراندازان تیم ملی لازم است تا با حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک این نوسازی در استان‌ها نیز انجام شود و این موضوع به عنوان یک مهم در دستور کار فدراسیون قرار دارد.

وی در پایان این مراسم از ناصر رسولی، دبیرکل و دست‌اندرکاران ورود این سلاح ها از جمله مسئولین وزارت دفاع، سردار قریشی و سرهنگ چنگایی، گمرک جمهوری اسلامی ایران، حسن یزدخواستی، علی گل‌محمدی، علی همتی و سهیل برخورداری  قدردانی کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.