تخریب 3 واحد مسکونی بر اثر نشت گاز

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، اظهار کرد: ساعت 10:07 صبح امروز یک مورد حادثه انفجار به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان چهار ایستگاه را به همراه نردبام و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان پیروزی، خیابان طبرسی اعزام کرد.  

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که انفجار طبقه پنجم، یک ساختمان پنج طبقه رخ داده و در جریان آن سه واحد مسکونی جمعا به مساحت 180 متر دچار تخریب و آتش‌سوزی شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره شدت این انفجار نیز گفت:‌ شدت این انفجار به حدی بود که درها و پنجره‌های این سه واحد تخریب و به خیابان پرتاب شده بود. همچنین سنگ‌های نما و دیواره نیز تخریب و به پایین ریخته بود که این موضوع خساراتی را به یک دستگاه سواری تیبا و سواری پژو 405 وارد کرده بود.

ملکی با بیان اینکه درپی انفجار، آتش‌سوزی نیز رخ داده بود، گفت: آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه اقدامات خود برای اطفاء حریق و نجات را آغاز کردند. یک گروه از آتش‌نشانان با حضور در طبقات بالایی 15 نفر از ساکنان این ساختمان را نجات کردند که از این میان یک خانم حدودا 40 ساله که در همان طبقه پنجم حضور داشت دچار سوختگی شده بود. مابقی افراد آسیب بدنی ندیدند.

وی ادامه داد:‌گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز با حضوردر طبقه پنجم شعله‌های آتش را خاموش کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه شواهد حاکی از آن است که نشت گاز سبب وقوع این حادثه شده است، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه دادند و یک ایستگاه برای حفظ ایمنی در محل ماند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

تخریب مسکونی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.