هاآرتص: اظهارات نتانیاهو منجر به بحران سیاسی با واشنگتن می‌شود

روزنامه عبری هاآرتص نوشت، سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی از رفتار نخست‌وزیر این رژیم با آمریکا درباره مشکل پیش آمده مرتبط با ارسال تسلیحات واشنگتن به اراضی اشغالی نگران است.

به گزارش خبرآنی، هفته گذشته «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی ویدیوئی منتشر کرد و طی آن، برای اولین بار به صورت علنی از «تعلیق» در ارسال تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی انتقاد کرد که به مذاق دولت بایدن خوش نیامد و مسئولان آمریکایی از این اظهارات نخست وزیر صهیونیستی ابراز گلایه کردند و همین مسئله باعث شد که جلسات بین صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها مانند جلسه با محوریت ایران لغو شود.

روزنامه هاآرتص نوشت، آمریکا ارسال یک محموله تسلیحاتی به اراضی اشغالی را به تعویق انداخته زیرا ظاهرا نگران است که ارتش رژیم صهیونیستی این تسلیحات را در حمله خود به رفح به کار گیرد.

این روزنامه عبری‌زبان نوشت، سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی می‌گوید تاخیر در ارسال بار آماده به رفح و نیز کُندی در ارسال دیگر مهمات به جنگ در غزه یا در لبنان در مرحله فعلی آسیب نمی‌زند اما این تسلیحات برای آمادگی رژیم صهیونیستی برای جنگ گسترده با حزب‌الله لبنان ضروری است.

هاآرتص نوشت مقامات صهیونیستی می‌گویند به جز محموله گلوله‌های سنگین، محموله تسلیحات دیگری نیست که آمریکا قصد ارسالش را نداشته باشد.

انتهای پیام 

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.