گردهمایی و حمایت جمعی از نخبگان از قالیباف در دانشگاه تهران

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی،گردهمایی بزرگ دانشگاهیان و اندیشمندان حامی محمدباقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در دانشگاه تهران برگزار شد. 

رضا عامری، دبیر ستاد مردمی دانشگاهیان و اندیشمندان حامی قالیباف در این نشست در جمع حاضران اظهار داشت: ستاد دانشگاهیان و اندیشمندان از جمله اولین ستادهایی بود که زیر نظر ستاد مرکزی و  زیر نظر حجت الاسلام ذبیح زاده با هدف کمک به انتخاب فردی که از نظر جمع اندیشمندان و دانشگاهیان فرد اصلحی در انتخابات است، ایجاد شد.

وی گفت: در 31 استان حکم افراد صادر و تشکیلات ساختارمندی تشکیل شد. سعی شد طیفهای وسیعی از دانشجویان، دانشگاهیان، هنرمندان و ورزشکاران با حضور این افراد تشکیل شود. لذا در فضای مجازی بیش از 50 شبکه و کانال ایجاد شد. به دلیل کمبود فضا تعداد اندکی را فراخوان کردیم تا نقطه نظرات افراد را برای کمک‌به فرد اصلح شنیده و حماسه خوبی را رقم زنیم، به قول امام(ره) ما موظف به تکلیف هستیم و نتیجه هر چه رقم خورد برای ما ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: در پیچ تاریخی و در آستانه رسیدن به قله هستیم. این حجم عظیم از تبلیغات علیه نظام، دنبال خارج کردن ما از ادامه مسیر است. زمانی که به قله برسیم تمام دشمنی‌ها فروکش می‌کند. با جهادی که در حوزه علمی و دفاعی رخ داده کشور ما در جایگاه خوبی است اما در داخل به حضور افراد قوی، جهادی، پرتلاش و باسواد در مناصب اجرایی نیاز داریم. ما به عنوان قشر نخبه معتقدیم اگر سکان اجرایی کشور به فردی جهادی، ولایی و معتقد به کار و تلاش سپرده شود این حرکت تسریع می‌شود، ویژگی‌هایی که در شخص آقای قالیباف وجود دارد.

حجت‌الاسلام ذبیح زاده، رئیس ستاد مردمی دانشگاهیان و اندیشمندان کشور قالیباف، نیز در این نشست با اشاره به ویژگی‌های رهبر انقلاب و حکمرانی دینی در کشور گفت: وجود رهبری متفکر و فرزانه برای جامعه ما غنیمت است. رهبری که در دنیا دارای نفوذ کلام است و نفوذ کلامش از شرقی‌ترین تا جنوبی‌ترین جای دنیا را در برمی‌گیرد و سربازانی چون شهید رئیسی را تربیت می‌کند.

وی گفت: معتقدیم در بین نامزدها و کاندیدهای این دوره بهترین گزینه سربازی برای نظام، جهادی و فسادستیز در عرصه مدیریت اجرایی جز آقای قالیباف فرد دیگری نیست.

ذبیح زاده خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت و تلاش شما عزیزان دانشگاهی و غیردانشگاهی به جهت بصیرتی که دارید جانانه در انتخابات ریاست جمهوری رای خود و جمع زیادی را به آقای قالیباف بسپارید‌.

سپهوند دبیر کانون ایثارگران آموزش عالی نیز نیز با اشاره به کلیدواژه‌های مهم اقای قالیباف گفت: افزایش کیک اقتصاد، سپردن کار به مدیران با کیفیت، ناامید نکردن طرفداران و خلق چشم انداز تازه در افق 1414 از جمله شعارهای ایشان است که معتقدیم با کارنامه‌ای که دارند، می‌توانند این امر را محقق کنند.

حسن ملکی، از دیگر اساتید حاضر در جلسه نیز گفت: انسانها با مجموعه‌ای از واقعیت‌ها زندگی می‌کنند. واقعیت‌های اقتصادی، سیاسی ،فرهنگی و سایر ابعادی که در اطراف ما وجود دارد. از یک طرف همه ما آرمانهایی داریم که در راه رسیدن به آنها با مسائلی روبرو هستیم.

وی با اشاره به مسیر رسیدن از واقعیت ها به سمت آرمانها و نقش لیاقت و هویت در این زمینه گفت: نشان دادن مسیر درست در این زمینه مسول اجرایی باعرضه می خواهد. رئیس جمهوری که بتواند گره‌ها را باز کند. در بین کاندیداها تنها کسی که می‌تواند این مسیر را برای جامعه با برنامه هموار کند، آقای قالیباف است.

ملکی گفت: آقای قالیباف این مسئله را در عمل نشان داده در ریاست پلیس، شهرداری، ریاست مجلس و در هر اموری توانایی او را شاهد بودیم و می‌دانیم مرد عمل است.

کرد ناییج از دیگر اساتید حاضر در این جلسه گفت: ما رییس جمهوری تحول‌گرا و‌ با حکمرانی متعالی می خواهیم که دارای تفکر استراتژیک باشد. فردی که روحیه تحول‌گرایانه داشته و با خلاقیت و نوآفرینی مشکلات را پشت سربگذارد.

وی افزود: ما برای ریاست جمهوری شخصیتی را نیاز داریم که دارای روحیه خدمت و تلاش بوده  و با اعتماد به نفس باشد. آقای قالیباف در کنار همه این ویژگی‌ها دارای تجارب بزرگی و با سوابقی که دارد در بین این کاندیداها می‌درخشد.آقای قالیباف در تمام پست‌هایی که داشتند با روحیه خلاقیت نواوری، تعامل و پاسخگویی کارآیی و اثرگذاری از خود باقی گذاشته است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.