افزایش بسیار بالای نرخ بلیت هواپیما با حکم جدید دیوان عدالت

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به حکم جدید دیوان عدالت در رابطه با سلب اختیار از وزارت راه یرای قیمت گذاری بلیت هواپیما گفت: ما نمی‌توانیم به مردم ظلم کنیم و متاسفانه با حکم جدید دیوان عدالت شاهد رشد بسیار بالایی در قیمت بلیت هواپیما هستیم.

به گزارش خبرآنی، مهرداد بذرپاش در پاسخ به سوال خبرنگار خبرآنی در نشست خبری مشترک اعضای دولت سیزدهم در رابطه با حکم جدید دیوان عدالت اداری مبنی بر سلب اختیار از وزارت راه در قیمت گذاری بلیت هواپیما گفت: متاسفانه اتفاق تلخی که در روزهای گذشته رخ داده است دیوان عدالت اداری با استناد به احکام برنامه پنجم توسعه رای را صادر کرده که بر اساس آن از وزارت راه برای قیمت گذاری بلیت هواپیما سلب اختیار شده است.

وی گفت: ما امروز برنامه ششم توسعه را هم پشت سر گذاشته‌ایم و در سال ابتدایی برنامه هفتم توسعه هستیم و استناد به احکام برنامه پنجم توسعه در شرایط فعلی که در برنامه هفتم هستیم دور از انتظار است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: امروز حدود شش سال از برنامه پنجم گذشته است و متاسفانه با این حکم جدید دیوان عدالت شاهد رشد بسیار بالایی در قیمت بلیت هواپیما هستیم، ما نمی‌توانیم به مردم ظلم کنیم چراکه وظیفه دولت ایجاد مکانیزم قیمت گذاری مناسب برای ایجاد تعادل در قیمت است.

ادامه دارد

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.