لیگ ملت‌های والیبال| صالحی برترین دریافت کننده سرویس

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، مرحله بین قاره‌ای لیگ ملت‌های والیبال 2024 در گروه مردان شب گذشته (یکشنبه) پس از برگزاری 96 مسابقه و با معرفی هشت تیم صعود کننده به مرحله نهایی به پایان رسید.

در پایان مرحله مقدماتی تیم‌های اسلوونی، لهستان، ایتالیا، ژاپن، کانادا، فرانسه، برزیل و آرژانتین با کسب رتبه‌های اول تا هشتم جدول به مرحله نهایی صعود کردند.

بر اساس آمار و اطلاعات، در پایان مرحله مقدماتی این رقابت‌ها، نیمیر عبدالعزیز از هلند با کسب 284 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن را به دست آورد. در این داده آماری تونچک استرن از اسلوونی و استفان مار از کانادا به ترتیب با کسب 258 و 211 امتیاز در رتبه دوم و سوم قرار دارند. امین اسماعیل‌نژاد با 195 امتیاز در رتبه پنجم جای دارد.

عنوان بهترین دریافت کننده سرویس به آرمان صالحی از ایران رسید که با 90 دریافت موفق اختلاف زیادی با نفر دوم این داده آماری دارد. جانی کواسیچ از اسلوونی با 65 دریافت موفق در رتبه دوم جای دارد و رومن گارسیا از کوبا با 64 دریافت موفق در جایگاه سوم است.

نیمیر عبدالعزیز با کسب میانگین 19.58 امتیاز در هر مسابقه و 51.76 درصد موفقیت در حملات، عنوان بهترین مهاجم را به دست آورد. استرن از اسلوونی با 17.67 میانگین 54.92 درصد موفقیت در رتبه دوم قرار دارد. رتبه سوم به استفان مار از کانادا با میانگین 15.17 و 48.02 درصد موفقیت در جایگاه سوم قرار دارد. امین اسماعیل‌نژاد به همراه مارلون یانت از کوبا با میانگین 13.92 پوئن در هر بازی در رتبه چهارم قرار دارند که یانت 53.18 درصد و امین 49.55 درصد موفقیت کسب کرده‌اند.

در گروه مدافعان میانی این رقابت‌ها برونو لوسر از آرژانتین با 32 دفاع در صدر جدول قرار دارد و فلابیو رزنده از برزیل با 30 دفاع و الکس گروزدانوف از بلغارستان با 29 دفاع در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفتند.

نیمیر عبدالعزیز از هلند با کسب 40 امتیاز سرویس در رتبه نخست بهترین سرویس زننده‌ها قرار دارد. تونچک استرن از اسلوونی با 27 امتیاز سرویس در رتبه دوم و دراژن لوبوریچ از صربستان با کسب 24 امتیاز در رتبه سوم جای گرفتند.

گریگور روپرت از اسلوونی در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها با 302 پاس موفق در صدر قرار دارد. لوگ هر از کانادا نیز با 280 پاس موفق رتبه دوم را در اختیار دارد و سیمون نیکولوف از بلغارستان با 276 پاس موفق در جایگاه سوم است.

سانتایگو دانانی از آرژانتین با 113 توپگیری در صدر بهترین توپگیرها است. جانی کواسیچ از اسلوونی با 91 توپگیری و ژنیا گربنیکوف از فرانسه با 85 توپگیری در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.

مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال 2024 در گروه مردان از هفتم تا دهم تیر به میزبانی «اوج» در لهستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.