غافلگیری آلمان و تساوی اسکاتلند و مجار‌ها در نیمه نخست

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، در سومین و آخرین دور از بازی‌های مرحله گروهی یورو 2024، امشب (یکشنبه) در گروه A از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم‌های ملی سوئیس و آلمان در ورزشگاه فرانکفورت آره‌نا به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با برتری یک بر صفر سوئیس همراه بود.

آلمانی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و زودتر از حریف هم به گل رسیدند، اما این گل که در دقیقه 17 توسط رابرت آندریخ به ثمر رسید، به دلیل خطایی که روی مدافع سوئیس رخ داد، توسط VAR مردود اعلام شد. در ادامه و برخلاف جریان بازی این سوئیس بود که روی یک ضدحمله و در دقیقه 28 ژرمن‌ها را غافلگیر کرد و توسط دن اندویه روی پاسی که رمو فروئلر به او داد، به گل رسید و با همین گل برنده به رختکن رفت تا برخلاف انتظار فعلاً در صدر جدول گروه A قرار بگیرد.

 

در بازی همزمان گروه A که در ورزشگاه مرسدس‌بنز آره‌نا اشتوتگارت برگزار شد، تیم‌های ملی مجارستان و اسکاتلند برابر یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با تساوی بدون گل در نیمه نخست به پایان رسید. در این بازی این اسکاتلندی‌ها بودند که تملک توپ به مراتب بیشتری نسبت به مجارستان داشتند هرچند مجارستان حملات خطرناک و موقعیت‌های گلزنی بیشتری خلق کرد.

با نتایجی که در نیمه نخست این دو بازی رقم خورد، در حال حاضر  در جدول گروه A، سوئیس با هفت امتیاز صدرنشین است، آلمان با شش امتیاز در رده دوم قرار دارد، اسکاتلند دو امتیازی سوم است و مجارستان با تنها یک امتیاز در قعر جدول قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.