قاضی‌زاده: خبر مهم، شناسایی و راهکار 100 مساله فوری کشور است

به گزارش خبرنگار سیاسی ‌پایگاه خبری خبرآنی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در نشست خبری در خبرگزاری ایسنا طی سخنانی اظهار داشت: درباره توییتی که رئیس ستاد بنده زده مبنی بر اینکه خبری در راه است؛ گمانه‌زنی‌های زیادی شده بود که میخواهم درباره آن صحبت کنم. 

وی افزود: ما در ادامه مباحثی که با جمع دوستان و نخبگان جوان خودمان داشتیم، صد مساله فوری کشور را شناسایی کرده و برای آنها پاسخ کوتاه مدت طراحی کرده بودند و اگر آقای رئیسی شهید نمی‌شدند می‌توانستیم تا پایان دولت آنها را اجرایی کنیم.

قاضی زاده ادامه داد: الان صد موضوع و راهکارهایی که آماده شده، تدوین شده است و در قالب برنامه دولت مردم دولت خانواده آماده شده است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به عناوین برنامه خود به تعدادی از آنها مانند، حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی، آموزشی، فرهنگی و حتی حل مشکل یمن و غزه اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: این داده پردازی بر اساس مسائل مطرح شده در فضای مجازی و کف جامعه است که برای هرکدام راه حل‌های کوتاه مدت طراحی شده است و راه‌های اجرایی آن کاملا مشخص شده است تا بشود در ظرف مدت دو سال و‌ نیم حل مشکلات را به حد مطلوبی رساند.

قاضی زاده  تاکید کرد: هدف دولت ما افرایش سرمایه اجتماعی است و اگر مردم احساس کنند دولت برای حل مشکلات خرد آنها هم برنامه دارد، اعتماد آنها افزایش می یابد.

در حال تکمیل...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.