هفتمین قطعه پازل برش استانی توسعه اقتصاد دانش‌بنیان تکمیل می‌شود

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری، هفتمین استان مشارکت‌کننده در برنامه ملی برش استانی اقتصاد دانش‌بنیان فردا با حضور معاون علمی رئیس‌جمهور در اصفهان به این برنامه می‌پیوندد.

از استان‌های یزد، کرمان، زنجان، مرکزی، آذربایجان شرقی و قزوین که به تازگی به این برنامه پیوسته، فردا طی سفر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور با هدف رونمایی از دستاوردهای فناورانه و نوآورانه این استان، سند برش استانی اصفهان امضا می‌شود.

تعریف و اجرای برش استانی اقتصاد دانش‌بنیان، نقش استان‌ها را در توسعه دانش‌بنیان متناسب با ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایشان تعریف و تبیین می‌کند. در قالب این برنامه، وظایف و تکالیف معاونت علمی ریاست جمهوری در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان به قطعات مختلف و متناسب با ظرفیت، توانمندی و امکانات هر استان، برش خورده است و هریک از استان‌ها، ضمن آن‌که به فراخور توانمندی، بوم و امکاناتشان سهمی از توسعه اقتصاد دانش‌بنیان دارند، از بودجه‌ها و امکانات پیش‌بینی شده قانونی برای پیشبرد این برنامه بهره‌مند خواهند شد.

برنامه ملی برش استانی اقتصاد دانش‌بنیان یکی از اولویت‌های قانون جهش تولید دانش‌بنیان است که با حمایت دولت و در قالب برنامه برش استانی اقتصاد دانش‌بنیان محقق شده است.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.