متلاشی شدن باند خطرناک داعش در صلاح‌الدین عراق

فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز (یکشنبه) از متلاشی کردن یکی از خطرناک‌ترین باندهای داعش متشکل از هفت تروریست در «صلاح الدین» خبر داد.

به گزارش خبرآنی، فرماندهی عملیات مشترک عراق در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: بر اساس دستورات فرمانده کل نیروهای مسلح در خصوص اهمیت هماهنگی کار امنیتی و اطلاعاتی و تحت نظارت و برنامه‌ریزی فرماندهی عملیات مشترک، سرویس اطلاعات ملی عراق به همراه سرویس ضد تروریسم، یک عملیات ویژه بر پایه اطلاعات دقیق در کوه‌های «بلکانه» در منطقه «طوزخورماتو» واقع در بخش عملیات شرق صلاح‌الدین انجام دادند.

طبق گزارش خبرگزاری الفرات نیوز، در این بیانیه آمده است: قهرمانان در این ۲ سرویس با نظارت و پیگیری مخفیگاه‌های تروریست‌ها در منطقه مذکور، مهمترین گروه تروریستی در این بخش را محاصره کردند و با هماهنگی نیروی هوایی ۲ حمله هوایی توسط جنگنده‌های اف۱۶ انجام شد.

طبق این بیانیه، این عملیات منجر به هلاکت تمامی اعضای این باند تروریستی شد. بر اساس اطلاعات اولیه، تعداد آنها هفت تروریست از جمله یک سرکرده خطرناک بوده است.

فرماندهی عملیات مشترک عراق همچنین اعلام کرد: این عملیات سطح هماهنگی و همکاری اطلاعاتی مشترک میان سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی عراق را نشان داد.

عناصر باقی‌مانده داعش همچنان در مناطقی از بغداد، صلاح الدین، دیالی، کرکوک، نینوا و الأنبار فعالیت دارند.

نیروهای امنیتی عراق برای اطمینان از عدم ظهور مجدد داعش و عناصر فراری آن، به جستجو، پاکسازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر کشور ادامه می‌دهند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.