استفاده صهیونیست‌ها از مجروح فلسطینی به عنوان سپر انسانی در جنین

منابع رسانه‌ای با انتشار ویدئویی از اقدام غیرانسانی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان حمله به «جنین» در کرانه باختری و استفاده از یک جوان مجروح فلسطینی به عنوان سپر انسانی پرده برداشتند.

به گزارش خبرآنی، منابع رسانه‌ای فلسطین در این باره گزارش دادند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جریان حمله شنبه به شهر جنین یک جوان مجروح فلسطینی را مورد ضرب و شتم قرار داده و او را بر روی کاپوت خودروی نظامی خود قرار دادند و در محله «الجابریات» به گشتزنی پرداختند.

طبق گزارش روزنامه القدس العربی، ویدئو منتشر شده نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها از این جوان فلسطینی به نام «مجاهد عزمی» به عنوان سپر انسانی در برابر حملات جوانان و مبارزان فلسطینی استفاده کرده‌اند.

خانواده عزمی می‌گویند که او در جریان هجوم نیروهای اشغالگر به جنین مجروح شد و وقتی خانواده با آمبولانس برای انتقال وی به بیمارستان تماس گرفتند، نظامیان ارتش رژیم او را روی کاپوت ماشین بستند و با خود بردند.

نظامیان ارتش صهیونیستی شنبه به محله الجابریات در شهر جنین یورش بردند و در پی آن درگیری‌های شدیدی میان آنها و مبارزان فلسطینی شکل گرفت.

در این درگیری سه جوان فلسطینی مجروح شدند و نظامیان رژیم صهیونیستی نیز اقدام به محاصره یک خانه کرده و از اهالی آن خواستند که خودشان را تسلیم کنند.

طبق این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان این یورش خسارت‌های زیادی به شهر جنین وارد کردند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.