تدسکو: صبر وحوصله بیشتری داشتیم،‌ 5 گل به رومانی می‌زدیم!

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، تیم ملی بلژیک شروع ناامید کننده‌اش در رقابت‌های یورو 2024 را با کسب پیروزی 2 بر صفر مقابل رومانی در دومین دور از بازی‌های مرحله گروهی جبران کرد تا همچنان به صعود به مرحله حذفی مسابقات امیدوار باشد. یک گل از یوری تیلمان در دقیقه دوم مسابقه و یکی دیگر از کوین دی‌بروینه باعث ثبت اولین پیروزی شیاطین سرخ شد و اکنون آنها تنها به دلیل گل زده کمتر نسبت به رومانی در رده دوم جدول گروه E قرار دارند.

دومنیکو تدسکو سرمربی بلژیکی‌ها در نشست خبری پس از مسابقه به خبرنگاران گفت: ما با همان ساختار تاکتیکی بازی کردیم که در مسابقه قبلی برابر اسلواکی داشتیم. امشب تیلمان عالی بازی کرد، درست مانند دیگر بازیکنان‌مان. خوشحالیم که سه امتیاز بازی را کسب کردیم و حالا چشم به بازی بعد خواهیم داشت.

سرمربی ایتالیایی - آلمانی بلژیکی‌ها ادامه داد: ما پرس از بالا را در دستور کار قرار دادریم و سعی کردیم در سریع‌ترین زمان ممکن توپ را از حریف پس بگیریم. رومانی تیمی است که دوست دارد بازی‌ها را کنترل کند. بازی برابر آنها کار آسانی نیست اما ذهنیت بازیکنان ما برای رویارویی با آنها خوب بود. خوشحالم که بازی را بردیم به خصوص که سه امتیاز این بازی برای ما بسیار حیاتی بود. با این حال موقعیت‌‌هایی را هم هدر دادیم. اگر تکلیف حریف را زودتر یکسره می‌کردیم، عالی می‌شد. حیف شد. به نظر می‌شد سه، چهار یا حتی 5 گل هم بزنیم. اینکه چنین موقعیت‌های برای گلزنی ایجاد می‌‌کنیم فوق‌العاده است اما باید برای استفاده از آنها صبر و حوصله بیشتری داشته باشیم.

تدسکو در تمجید از کاپیتان تیمش و برنده جایزه بهترین بازیکن میدان، کوین دی‌بروینه هم اظهار داشت: من الان نزدیک به یک سال است که کوین را می‌شناسم. او در مرحله مقدماتی نتوانست ما را همراهی کند اما الان که هست می‌توانید ببنید که حضورش چقدر مهم و مثبت است و چگونه با ذهنیتی که دارد بازیکنان را در داخل زمین هدایت می‌کند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.