کاهش چشمگیر پیوستن به نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی

یک مقام ارشد سابق سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک»، از کاهش چشمگیر پیوستن به نیروهای ذخیره ارتش اسرائیل خبر داد.

به گزارش خبرآنی، یک مسئول ارشد سابق سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک»، به شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل گفت، عضویت در نیروهای ذخیره ارتش کاهش چشمگیری داشته است.

این مسئول سابق صهیونیستی تأکید کرد، پیوستن به نیروهای ذخیره ارتش از ۱۵۰ درصد در ابتدای جنگ غزه، به حدود ۵۰ درصد کاهش یافته است.

امروز همچنین شبکه خبری «ان‌.بی.سی» به نقل از دو خلبان آمریکایی گزارش داد، نظامیان آمریکایی به دنبال وضعیت مطالعه موردی برای ترک خدمت در ارتش، در اعتراض به حمایت کشورشان از رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه هستند.

این شبکه به نقل از دو خلبان آمریکایی افزود: «ما دیگر نمی‌توانیم نقش دولت خود را در حمایت از اسرائیل در جنگ علیه غزه نادیده بگیریم.»

دو خلبان آمریکایی تأکید کردند: «حمله رژیم صهیونیستی به غزه، نسل‌کشی است و صحنه‌های جنگ بر آن‌ها و همه کسانی که همچون آن‌ها فکر می‌کنند، تاثیرگذار است.»

شبکه ان.بی.سی به نقل از این دو خلبان ادامه داد: «ما دیگر نمی‌توانیم با وجدان به خدمت در دولتی که قوانین آمریکا و قوانین بین‌الملل را نقض می‌کند، ادامه دهیم.»

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.