مقام صهیونیست: حماس به یک سازمان منطقه‌ای و حتی جهانی تبدیل شده است

یک مقام صهیونیست می‌گوید حماس از یک سازمان محلی به یک سازمان منطقه‌ای و حتی جهانی تبدیل شده و شاخه‌هایش را بسیار فراتر از نوار غزه و کرانه باختری می‌فرستد.

به گزارش خبرآنی، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی امروز شنبه به نقل از یک مقام ارشد سابق در سرویس اطلاعات شاباک گزارش کرد سطح پیوستن صهیونیست‌ها به نیروی ذخیره، از ۱۵۰ درصد در ابتدای جنگ غزه به تنها ۵۰ درصد در حال حاضر رسیده است.

این مقام ارشد صهیونیستی گفت: این در حالی است که از سویی یک محور بسیار مستحکم و قوی یعنی روسیه، ایران، کره شمالی و حزب‌الله وجود دارد و از سوی دیگر اسرائیل بنا بر ملاحظات داخلی علیه محوری که قرار است بخشی از آن باشد یعنی محور آمریکا کار می‌کند.

او در ادامه با اشاره به قدرت روزافزون حماس، تاکید کرد این جنبش مقاومت «از یک سازمان محلی به یک سازمان منطقه‌ای و حتی جهانی تبدیل شده است و شاخه‌هایش را بسیار فراتر از نوار غزه و کرانه باختری می‌فرستد».

پیش از این نیز نهادهای اطلاعاتی آمریکا گزارش داده بودند اعتبار و نفوذ حماس پس از عملیات «طوفان‌الاقصی» افزایش چشمگیری داشته است.

در همین زمینه، استاد دانشگاه شیکاگو نوشت، نزدیک ۹ ماه پس از عملیات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی، حماس شکست نخورده و حتی این رژیم در فاصله نزدیک تا نابودی آن هم قرار ندارد بلکه طبق استانداردهای موثر و مهم، حماس امروز از هفتم اکتبر «قدرتمندتر» است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.