هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس مورد تأکید شهید رئیسی بود

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی در آیین بهره‌برداری استادیوم شهدای خدمت سرکان با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهانش اظهار داشت: ورزش کشور یکی از حامیان اصلی خود را از دست داد، چرا که در کمتر از هشت ماه گذشته آیت‌الله رئیسی در دو برنامه تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران حضور داشت و همیشه به بنده به‌عنوان خدمت‌گزار جامعه ورزش و جوانان تأکید می‌کرد به پیشکسوتان و ورزشکاران توجه داشته باشیم، چون اینها دل مردم را با مدال‌آوری خودشان همیشه شاد می‌کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی خدمات ماندگاری در ورزش داشت و از ابتدای دولت سیزدهم هزار و 926 پروژه نیمه‌تمام ورزشی به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسیده است.

وزیر ورزش با اشاره اینکه تداوم اتمام پروژه‌های ناتمام در دستور کار است، یادآور شد: تمام ظرفیت‌ها را بر اساس شورای عالی ورزش که برای تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌ها، مصوب کرده، به‌کار گرفته تا هر چه سریع‌تر فضاهای ورزشی را در اختیار ورزشکاران و مردم قرار دهیم.

وی ادامه داد: همچنین اجرای آمایش سرزمینی و طرح ملی پیشرفت دو موضوعی بود که به ما دستور دادند که انجام آن را تسریع ببخشیم. او به درستی تأکید داشت که تنها با اجرای این طرح‌ها عدالت ورزشی در کشور اجرا خواهد شد و نقاط محروم با اجرای طرح آمایش سرزمینی فرصت‌های خوبی را به دست خواهند آورد.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: یکی از یادگاری‌های این بزرگمرد در حوزه ورزش بحث واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بود که این کار 30 سال تمام روی زمین مانده بود که در دولت سیزدهم و با پیگیری‌های این شهید بزرگوار انجام شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.