ارائه خدمات حقوقی رایگان مرکز وکلای قوه قضاییه

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، در راستای خدمت‌رسانی به مردم و رسیدگی به مشکلات حقوقی، قضایی، ارائه مشاوره رایگان حقوقی، روانشناسی و مددکاری، میز خدمت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در آستان مقدس امام‌زادگان در سراسر کشور برگزار شد.

در همین راستا حسن عبدلیان‌پور؛ رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده و حجت‌الاسلام حسنی‌نیا؛ معاون حقوقی سازمان اوقاف با حضور در آستان مقدس امازاده صالح(ع) واقع در میدان تجریش تهران به ارائه خدمات حقوقی به زائران و دیگر مراجعان پرداختند.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در این مراسم گفت: همه ما به لحاظ اعتقادی و مذهبی اغلب اگر مشکلی داشته باشیم به امامان و امام‌زادگان(ع) رو می‌کنیم؛ لذا این اماکن مقدس منشأ خیر و برکت هستند.

عبدلیان‌پور در ادامه گفت: در چنین فضایی وقتی میز خدمت حقوقی و مشاوره خانواده دایر باشد چه بسا کسانی که با برخی مشکلات دچار فشار و سختی شده‌اند بتوانند با استفاده از حضور و دانش وکلا و مشاوران ما گره‌ای از کارشان باز شود.

وی اضافه کرد: لذا در جهت خدمت‌رسانی در چنین مکان‌های مقدسی با سازمان اوقاف و امور خیریه تفاهم‌نامه‌ای به امضا رسید که طی آن پنجشنبه آخر هرماه در بقاع متبرکه در سراسر کشور میز خدمات حقوقی و مشاوره خانواده برپا می‌شود تا به صورت رایگان به زائران و مراجعان خدمت‌رسانی کنند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.