شایعه‌ای جدید با حضور گریلیش در زمین تمرینی یوونتوس عکس

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، انتشار عکس‌‌های از جک گریلیش در زمین تمرینی باشگاه یوونتوس، باعث ایجاد موجی از شایعات درباره آینده این بازیکن انگلیسی شده است.

در حالی که خیلی‌ها انتظار داشتند گریلیش در این مقطع از سال همراه با تیم ملی انگلیس، در یورو 2024 حضور داشته باشد، گرت ساوت‌گیت سرمربی سه‌شیر در اقدامی غیرمنتظره او را از فهرست بازیکنانش خط زد و به این ترتیب ستاره من‌سیتی به تعطیلات تابستانی رفت. او در بخشی از این تعطیلات به مجموعه تمرینی باشگاه یوونتوس سر زده و تصاویری از خود در حال تمرین در آن محل منتشر کرده است.

تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا , تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس ,

دلیل این تصمیم بازیکن سابق استون‌ویلا مشخص نیست اما حضور او در تورین موجب به وجود آمدن شایعاتی درباره احتمال پیوستن‌اش به بانوی پیر شده که بسیار غیرمحتمل است. من‌سیتی سال 2021 بابت خرید گریلیش 117 میلیون یورو به استون‌ویلا پرداخت، رقمی که یوونتوس در تاریخش تنها یک بار و برای بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو پرداخت. اکنون اما با وضعیت مالی باشگاه جذب چنین بازیکن گران‌قیمتی حتی به فرض خارج بودن او از برنامه‌های تاکتیکی پپ گواردیولا عملاً یک فرضیه محال است.

یکی از دلایلی که سبب شده شایعه جدایی گریلیش شکل بگیرد، عملکرد ضعیف او در فصل گذشته بود که در 36 بازی رسمی تنها سه گل زد و سه پاس گل داد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.